Zarządzanie komunikowaniem w organizacji na przykładzie firmy SGL Carbon S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miś, Alicja
dc.contributor.author Kochmańska Aneta
dc.date.accessioned 2014-01-12T16:42:01Z
dc.date.available 2014-01-12T16:42:01Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3858
dc.description.abstract Kluczem do współczesnej gospodarki rynkowej, a więc takiej, w której nie wystarczy coś wyprodukować, lecz należy także sprzedać to na rynku, jest komunikacja między ludźmi. Od niej zależy status działalności gospodarczej, jej skuteczność i opłacalność. Niniejsza praca poświęcona jest zbadaniu procesu komunikowania się w firmie SGL Carbon S.A. Dla potrzeb pracy oraz badań przeprowadzonych w firmie SGL Carbon S.A. zostały sformułowane następujące hipotezy zerowe oraz do każdej z nich hipotezy robocze: Ho – Sprawny system komunikowania się w organizacji stanowi podstawę jej efektywnego funkcjonowania. Hr – Jeżeli przedsiębiorstwo wykorzystuje narzędzia komunikowania się to wpływa na jego efektywność. Hr – Jeżeli w przedsiębiorstwie istnieje łatwy dostęp do informacji to ułatwia to komunikowanie się. Hr – Jeżeli w przedsiębiorstwie istnieje łatwy dostęp do informacji to poprawia on motywację. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject proces komunikowania pl
dc.subject interpersonalne komunikowanie się pl
dc.subject role kierownicze pl
dc.subject grupowe komunikowanie się w organizacji pl
dc.subject organizacjaa i zarządzanie pl
dc.title Zarządzanie komunikowaniem w organizacji na przykładzie firmy SGL Carbon S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info