dc.contributor.advisor |
Miś, Alicja |
|
dc.contributor.author |
Kochmańska Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-12T16:42:01Z |
|
dc.date.available |
2014-01-12T16:42:01Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3858 |
|
dc.description.abstract |
Kluczem do współczesnej gospodarki rynkowej, a więc takiej, w której nie wystarczy coś wyprodukować, lecz należy także sprzedać to na rynku, jest komunikacja między ludźmi. Od niej zależy status działalności gospodarczej, jej skuteczność i opłacalność.
Niniejsza praca poświęcona jest zbadaniu procesu komunikowania się w firmie SGL Carbon S.A. Dla potrzeb pracy oraz badań przeprowadzonych w firmie SGL Carbon S.A. zostały sformułowane następujące hipotezy zerowe oraz do każdej z nich hipotezy robocze:
Ho – Sprawny system komunikowania się w organizacji stanowi podstawę jej efektywnego funkcjonowania.
Hr – Jeżeli przedsiębiorstwo wykorzystuje narzędzia komunikowania się to wpływa na jego efektywność.
Hr – Jeżeli w przedsiębiorstwie istnieje łatwy dostęp do informacji to ułatwia to komunikowanie się.
Hr – Jeżeli w przedsiębiorstwie istnieje łatwy dostęp do informacji to poprawia on motywację. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
proces komunikowania |
pl |
dc.subject |
interpersonalne komunikowanie się |
pl |
dc.subject |
role kierownicze |
pl |
dc.subject |
grupowe komunikowanie się w organizacji |
pl |
dc.subject |
organizacjaa i zarządzanie |
pl |
dc.title |
Zarządzanie komunikowaniem w organizacji na przykładzie firmy SGL Carbon S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |