Strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego "Iwona" w Szczytnie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozina, Andrzej
dc.contributor.author Mazur Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-01-12T17:16:43Z
dc.date.available 2014-01-12T17:16:43Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3860
dc.description.abstract Problemem, który autorka starała się przeanalizować jest strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego ”Iwona”. Gabinet ów jest usytuowany w Szczytnie, gdzie cieszy się renomą i uznaniem wśród mieszkańców, jednakże jego rozwój zatrzymał się na pewnym etapie. Autorka analizuje dotychczasową sytuację i na podstawie uzyskanych informacji udziela odpowiedzi na podstawowe pytanie stawiane przez właścicielkę gabinetu „ co można zrobić, aby zachęcić więcej klientów do korzystania z usług gabinetu kosmetycznego”. Cel głównym niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób można zwiększyć liczbę klientów korzystających z usług gabinetu kosmetycznego „Iwona”. Z kolei celami szczegółowymi będą: sposoby ulepszenia usługi oraz wykreowanie wizerunku firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek usług pl
dc.subject marketing usług pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject marketing partnerski pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject gabinet kosmetyczny pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject metoda SPACE pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.title Strategia marketingowa gabinetu kosmetycznego "Iwona" w Szczytnie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info