Ocena działań promocyjnych przedsiębiorstw X i Y w świetle badań własnych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Bandyk, Aneta
dc.date.accessioned 2014-01-13T04:02:25Z
dc.date.available 2014-01-13T04:02:25Z
dc.date.issued 2012-09-21 14:34:28
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3886
dc.description.abstract Praca ma na celu scharakteryzować i zbadać wpływ działań promocyjnych na efekty w przedsiębiorstwie X i Y. Wnioski z przeprowadzonych badań pozwolą na zrozumienie strategii działań promocyjnych firm X i Y, ich rezultaty. Dzięki temu zapoznamy się ze specyficzną strukturą sklepów medycznych oraz obowiązującymi w nich przepisami i zasadami refundacji. Konkluzje pomogą także ocenić pozycję tych firm na rynku medycznym wśród istniejącej konkurencji. Praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiono zagadnienia związane z tematyką promocji. Scharakteryzowano w nim istotę, cel, adresatów promocji oraz jej poszczególne formy. Zaprezentowano teorię oceny efektywności i skuteczności poszczególnych działań związanych z promocją. W rozdziale drugim scharakteryzowano dwa wybrane sklepy medyczne X i Y. Opisano formy reklamy i przekazu promocyjnego stosowanego w firmie X i Y. Trzeci rozdział to rozdział badawczy. Celem poznawczym było uzyskanie wiedzy na temat wpływu działań promocyjnych na efekty w przedsiębiorstwie X i Y. Celem praktycznym określenie korzyści dokonanych zakupów z ulotek promocyjnych. Celem teoretycznym było potwierdzenie stosowanych już działań promocyjnych na wielkość sprzedaży. W badaniach przy wykorzystaniu kwestionariusza ankiety uczestniczyło 98 osób, klientów sklepu X i Y. W rozdziale czwartym opisano rezultat badań. Podsumowując wyniki przeprowadzonych badań można stwierdzić, że działania promocyjne prowadzone w firmie X i Y są skuteczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject public relations pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject sklepy medyczne pl
dc.title Ocena działań promocyjnych przedsiębiorstw X i Y w świetle badań własnych pl
dc.title.alternative Assessment of promotional activities in X and Y enterprises in the light of the author's own research pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-10T15:38:14Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info