Pozafinansowe narzędzia motywowania pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pocztowski, Aleksy
dc.contributor.author Gąsiorek, Agnieszka
dc.date.accessioned 2013-07-13T13:54:19Z
dc.date.available 2013-07-13T13:54:19Z
dc.date.issued 2010-05-05 07:42:23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/388
dc.description.abstract Celem pracy jest próba oceny systemu motywowania pozafinansowego pracowników w Telekomunikacji Polskiej S.A, oraz identyfikacja narzędzi, sposobów motywowania. Analiza literatury przedmiotu oraz przegląd dotychczasowych badań empirycznych pozwala na sformułowanie hipotezy badawczej: Pozafinansowe elementy motywowania pracowników wpływają na efektywność ich pracy i osiągane rezultaty firmy. Do opracowania tak szerokiego zagadnienia posłużono się bogatą literaturą polską, jak i zagraniczną, która podejmowała ten problem. Aby zrealizować powyższe cele przeprowadzono badanie z dyrektorem pionu kontrolingu grupy TP oraz z 15 pracownikami Telekomunikacji Polskiej S.A. W badaniach zastosowano ankietę własnej konstrukcji. Badania miały charakter anonimowy. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera podstawowe informacje dotyczące celu i funkcji zarządzania oraz motywowania. Przedstawiono opisaną w literaturze istotę motywacji do pracy a także główne jej teorie. Opisano również instrumenty pobudzające motywacje jak i klasyfikację narzędzi motywowania pracowników. Rozdział drugi przedstawia pojęcie motywowania w ujęciu pozapłacowym oraz omówienie opisanych w literaturze poglądów dotyczące wynagradzania pozapłacowego. Rozdział trzeci opisuje miejsce badań, Telekomunikację Polską S.A. jej historię, strukturę organizacyjną oraz model zarządzania stosowany w tej firmie. Rozdział czwarty opiera się na analizie przeprowadzonej anonimowo ankiety z dyrektorem pionu kontrolingu grupy TP oraz pracownikami tego działu na temat pozafinansowego motywowania. Autor przedstawia motywowanie, jako nierozłączną część zarządzania, dzięki której firma osiąga oczekiwaną produktywność pracowników jak i całych zespołów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywowanie pracowników pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.title Pozafinansowe narzędzia motywowania pracowników na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. pl
dc.title.alternative Non-financial motivation of employees based on example of Polish Telecommunications pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-07-11T13:33:32Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info