Analiza strategiczna firmy na przykładzie hurtowni Samar Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Nowak, Anna
dc.date.accessioned 2014-01-13T09:32:40Z
dc.date.available 2014-01-13T09:32:40Z
dc.date.issued 2012-09-17 12:44:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3894
dc.description.abstract Przedmiotem pracy jest analiza przedsiębiorstwa i jej wykorzystanie w przedsiębiorstwie. Głównym celem pracy jest scharakteryzowanie procesu analizy strategicznej oraz narzędzi wykorzystanych w ocenie przedsiębiorstwa i otoczenia. Kolejnym celem pracy jest dokonanie analizy strategicznej hurtowni Samar przy użyciu wybranych, charakteryzowanych w pracy narzędzi analizy. Materiały o przedsiębiorstwie i dane niezbędne do analizy strategicznej Samar zdobyto z następujących źródeł, m. in.: danych sprzedażowych, danych z materiałów wewnętrznych firmy, publikacji internetowych, ulotek. Pomocne w napisaniu pracy było odbycie stażu w dziale administracyjnym w firmie w okresie od kwietnia do września 2011. Umożliwiło to przeprowadzenie rozmowy z pracownikami firmy między innymi właścicielem firmy, dyrektorem od spraw sprzedaży oraz pracownikami na stanowisku sprzedawca-kierowca. W pracy została wykorzystana również literatura przedmiotu związana z analizą strategiczną, dzięki którym możliwe stało się pełne przedstawienie omawianego zagadnienia. Firma Samar na tle konkurencji wypada bardzo dobrze. Natomiast jak każdy na rynku, hurtownia posiada też słabsze strony, mianowicie, słabe rozwinięcie marketingu, powoduje mniejszą znajomość spółki na rynku i utrudnia dotarcie do wszystkich potencjalnych nabywców. Poza poszerzeniem kanałów dystrybucji, jest to jeden z kilku elementów, nad którym należy koniecznie popracować w przyszłości. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject analiza ekonomiczna pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject analiza otoczenia pl
dc.title Analiza strategiczna firmy na przykładzie hurtowni Samar Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative Strategic analysis of the company based on the example Samar Sp. of o.o. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T08:37:37Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info