Metody pozyskiwania i utrzymywania klientów oparte na przykładzie stacji dealerskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Górska, Anna
dc.date.accessioned 2014-01-13T11:53:56Z
dc.date.available 2014-01-13T11:53:56Z
dc.date.issued 2012-09-17 13:45:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3901
dc.description.abstract Z biegiem czasu świat przechodzi transformacje, by dopasować się do ciągłych zmian, potrzeb i oczekiwań ludzi. Tak też dzieje się z rynkiem, na którym obecnie graczem rozdającym karty nie jest ani państwo ani przedsiębiorcy, a klienci. Praca ta ukazuje bardzo ważną kwestię, mianowicie sukces firmy usługowej, który może być osiągnięty jedynie dzięki konsumentom. Oczywiście jest wiele aspektów mających na to wpływ, nie mniej jednak to klient wytycza kierunki działań, trendy, potrzeby, a nawet, pośrednio, ceny. Klient jest skarbnicą wiedzy przedsiębiorcy, jego źródłem dochodu a także najlepszym przyjacielem, który, choć czasem drastycznie, pokazuje jaką strategię obrać by osiągnąć zamierzony cel. W pracy uwzględnione są najbardziej uniwersalne środki, techniki i metody, które sprawdzają się w niemal każdym przedsiębiorstwie usługowo-handlowym – także salonie dealerskim. Pozwala to na praktyczne zrozumienie funkcjonowania i istotności klienta na rynku oraz roli jaką odgrywa w istnieniu przedsiębiorstwa. Celem pracy jest ukazanie pozycji klienta w hierarchii wartości stacji dealerskiej marki Volkswagen, a będzie to możliwe dzięki ankiecie badawczej przeprowadzonej zarówno na pracownikach stacji jak i klientach, dotyczącej oceny narzędzi badania poziomu jakości i satysfakcji klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject małe i średnie przedsiębiorstwa pl
dc.subject przedsiębiorstwo usługowe pl
dc.subject dealer samochodowy pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject konkurencyjność przedsiębiorstwa pl
dc.subject motywowanie pracowników pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject lojalność klientów pl
dc.title Metody pozyskiwania i utrzymywania klientów oparte na przykładzie stacji dealerskiej pl
dc.title.alternative Methods of obtaining and maintaining customers based on example of the dealership pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T09:40:52Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info