Internet jako nowy obszar działalności firmy na przykładzie kwiaciarni internetowej InterFlor@

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śliwa, Kazimierz
dc.contributor.author Krauz Kinga
dc.date.accessioned 2014-01-13T13:26:12Z
dc.date.available 2014-01-13T13:26:12Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3910
dc.description.abstract Internet jest także niezwykle uniwersalnym narzędziem komunikacji, co w dużym stopniu stanowi o jego olbrzymiej popularności. Uniwersalnym, bowiem umożliwia użytkownikom przesłanie informacji i danych w różnych formach i za pośrednictwem wielu technik. Internet niewątpliwie zmienił oblicze współczesnego biznesu, choć ma tez olbrzymi wpływ na życie społeczne czy kulturalne. Za sprawą nowoczesnych technik komunikacji możliwe stało się tanie i bezpośrednie nawiązywanie kontaktów pomiędzy ludźmi a nieograniczony zakres wirtualnej rzeczywistości otworzył przez ludźmi nowe możliwości. W ślad za tym pojawiły się zatem nowe techniki pracy, komunikacji, rozrywki czy nauki a także prowadzenia działalności gospodarczej. Celem niniejszej pracy jest analiza środowiska internetowego jako miejsca prowadzenia biznesu, nawet w branży która dopiero rozwija się w Polsce – branży florystycznej. Poprzez analizę środowiska Internetu, jego powstania, funkcji i możliwości przedstawiony został rynek bardzo obszerny i dynamicznie rozwijający się w naszym kraju. Natomiast za pomocą dostępnych informacji rynkowych i marketingowych z sektora usług kwiaciarskich na terenie regionu krośnieńskiego, możliwe było skonstruowanie planu realizacji przedsięwzięcia w oparciu o nowoczesne instrumenty marketingu sieciowego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject marketing pl
dc.subject e-commerce pl
dc.subject medium komunikacji pl
dc.subject rynek usług kwiaciarskich pl
dc.subject analiza ekonomiczno-finansowa pl
dc.subject marketing sieciowy pl
dc.subject marketing internetowy pl
dc.subject branża florystyczna pl
dc.title Internet jako nowy obszar działalności firmy na przykładzie kwiaciarni internetowej InterFlor@ pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info