Promocja jako element aktywizacji sprzedaży na przykładzie działań OPTIMUS IC S.A. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Fryc Danuta
dc.date.accessioned 2014-01-13T23:43:18Z
dc.date.available 2014-01-13T23:43:18Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3956
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest pokazanie, że dobrze przygotowany program promocyjny jest warunkiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Promocja jest niezbędna nie tylko dla firm, które dzięki niej informują klientów o tym, co produkują, jakie dzięki temu zaspakajają potrzeby. Promocja dostarcza także wiele istotnych informacji klientom i ułatwia im właściwy wybór. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject aktywizacja sprzedaży pl
dc.subject OPTIMUS IC S.A. pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject proces komunikowania się przedsiębiorstwa z klientem pl
dc.subject decyzje promocyjne pl
dc.subject reklama pl
dc.subject skuteczność reklamy pl
dc.subject public relations pl
dc.title Promocja jako element aktywizacji sprzedaży na przykładzie działań OPTIMUS IC S.A. w Nowym Sączu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info