dc.contributor.advisor |
Klisiński, Janusz |
|
dc.contributor.author |
Smoleń Radosław |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-14T14:15:26Z |
|
dc.date.available |
2014-01-14T14:15:26Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/3974 |
|
dc.description.abstract |
Bez sprawnego systemu dystrybucji mało prawdopodobnym wydaje się odniesienie sukcesu i utrzymania silnej pozycji konkurencyjnej. Dobrze zorganizowana dystrybucja może być także bardzo użytecznym źródłem informacji rynkowej dla samych producentów i przynosić im wymierne korzyści.
Celem niniejszej pracy jest próba identyfikacji systemu dystrybucji w firmie, jaką jest Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris S.A.
W pracy zakłada się, że w badanej firmie dystrybucja marketingowa podporządkowana jest nie tylko dążeniu do poprawy wygody zakupu ,ale także służy za narzędzie gromadzenia informacji o oczekiwaniach klientów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
ocena systemu dystrybucji |
pl |
dc.subject |
rynek kosmetyczny |
pl |
dc.subject |
Instytuty i Gabinety kosmetyczne Dr Ireny Eris |
pl |
dc.title |
Dystrybucja produktów jako narzędzie marketingowej działalności na przykładzie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |