Dystrybucja produktów jako narzędzie marketingowej działalności na przykładzie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Smoleń Radosław
dc.date.accessioned 2014-01-14T14:15:26Z
dc.date.available 2014-01-14T14:15:26Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3974
dc.description.abstract Bez sprawnego systemu dystrybucji mało prawdopodobnym wydaje się odniesienie sukcesu i utrzymania silnej pozycji konkurencyjnej. Dobrze zorganizowana dystrybucja może być także bardzo użytecznym źródłem informacji rynkowej dla samych producentów i przynosić im wymierne korzyści. Celem niniejszej pracy jest próba identyfikacji systemu dystrybucji w firmie, jaką jest Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris S.A. W pracy zakłada się, że w badanej firmie dystrybucja marketingowa podporządkowana jest nie tylko dążeniu do poprawy wygody zakupu ,ale także służy za narzędzie gromadzenia informacji o oczekiwaniach klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject ocena systemu dystrybucji pl
dc.subject rynek kosmetyczny pl
dc.subject Instytuty i Gabinety kosmetyczne Dr Ireny Eris pl
dc.title Dystrybucja produktów jako narzędzie marketingowej działalności na przykładzie Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info