Zarządzanie jakością wg normy ISO 9001:2008 na przykładzie firmy FHU "BUD-MAX"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Kozielec, Danuta
dc.date.accessioned 2014-01-14T14:31:31Z
dc.date.available 2014-01-14T14:31:31Z
dc.date.issued 2012-09-15 19:03:13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3980
dc.description.abstract Współczesny rynek jest bardzo konkurencyjny, przedsiębiorstwo aby się na nim utrzymać i rozwijać zmuszone jest do dbania o swoją pozycję na rynku i najlepszą jakość. Organizacje, bez względu na swoją wielkość, muszą szukać sposobów tworzenia nowych dziedzin działalności, zachowując dotychczas istniejące oraz czynić je bardziej wydajnymi i efektywnymi. Aby się wyróżnić na rynku wiele firm podejmuje działania mające na celu wdrażanie systemów zarządzania jakością. Taka forma poprawy i udoskonalenia jakości działania firmy jest coraz bardziej popularną i skuteczną metodą osiągania tych celów. Zarządy przedsiębiorstw dochodzą do wniosku, że systemy jakości nie tylko polepszają ogólną rentowność, ale znacznie umacniają ich pozycję na rynku i zwiększają zaufanie klientów. Wdrożenie systemu ISO 9001:2008 w firmie FHU „BUD-MAX” przyniosło znaczne i długoterminowe korzyści dla przedsiębiorstwa i jego klientów. pl
dc.description.abstract Modern market is really competitive. Therefore if an enterprise is willing to keep in operation and develop itself, it is constrained to look after its market position and the best quality of its products. That is the reason why organizations, regardless of their size, have to seek for newer ways of creating new areas of activities, keeping already existing ones and trying to make them more productive and effective. In order to excel on the market many companies take action aimed at inculcating quality management system. This form of improving and boosting quality of company‘s operation is becoming a popular and an effective way of gaining previously mentioned aims. Executive boards run to a conclusion that quality systems not only improve general profitability and significantly fortify their positions on the market but also enhance customers‘ trust. Implementation of ISO 9001:2008 system in FHU ,,BUD-MAX” brought a significant and long-term benefits for the company itself and for its customers. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject jakość pl
dc.subject zarządzanie jakością pl
dc.subject systemy jakości pl
dc.subject normy ISO 9001:2008 pl
dc.subject audyt pl
dc.subject procedura certyfikacyjna pl
dc.subject quality pl
dc.subject quality management pl
dc.subject quality system pl
dc.subject norm ISO 9001:2008 pl
dc.subject audit pl
dc.subject certification procedure pl
dc.title Zarządzanie jakością wg normy ISO 9001:2008 na przykładzie firmy FHU "BUD-MAX" pl
dc.title.alternative Quality management according to ISO 9001:2008 based on FHU "BUD-MAX" pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-14T13:18:02Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info