Zarządzanie marketingiem tradycyjnym i współczesnym na przykładzie Firmy Usługowej Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego Nowy Sącz S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Porębska Beata
dc.date.accessioned 2014-01-14T15:25:30Z
dc.date.available 2014-01-14T15:25:30Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3991
dc.description.abstract Pośród wielu nowych idei i koncepcji marketingowych, jakie pojawiają się w ostatnim czasie, rosnącą popularność i zainteresowanie wzbudza marketing relacji. Ta nowa koncepcja marketingowa oznacza istotny przełom w dotychczasowym marketingowym myśleniu. Z punktu widzenia strategicznych działań długookresowych firma powinna uwzględnić szerokie i pełne spektrum istotnych dla niej relacji i związków, zapewniających skuteczną realizację przyjętych celów przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest prezentacja zagadnień praktycznych i teoretycznych wiążących się z formułowaniem i rozwiązywaniem problemów decyzyjnych w obszarze rynkowych działań przedsiębiorstwa oraz zmiany, jakie zaszły po wdrożeniu marketingu współczesnego w jednej z nowosądeckich firm. Praca ta zatem przedstawia działanie marketingu tradycyjnego oraz wdrażanie marketingu współczesnego w przedsiębiorstwie usługowym Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego „Nowy Sącz” S.A. Motywem przewodnim pracy jest teza: współczesne przedsiębiorstwo nie jest po to, aby produkować, lecz po to, aby zdobywać i zatrzymać klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie marketingiem pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject zarządzanie informacjami przedsiębiorstwa pl
dc.subject system informacyjny pl
dc.subject komputerowe bazy danych pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject metody portfelowe pl
dc.subject TQM pl
dc.subject satysfakcja klienta pl
dc.subject jakość usług pl
dc.subject marketing relacji pl
dc.title Zarządzanie marketingiem tradycyjnym i współczesnym na przykładzie Firmy Usługowej Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego Nowy Sącz S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info