Projektowanie logo jako elementu wizerunku marki

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Mikrut, Marcin
dc.date.accessioned 2014-01-14T17:28:26Z
dc.date.available 2014-01-14T17:28:26Z
dc.date.issued 2012-09-13 14:49:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/3992
dc.description.abstract Wizerunek to wyobrażenie, jakie funkcjonuje w opinii publicznej w związku z daną osobą lub firmą. Tożsamością nazwać można zbiór cech które przedsiębiorstwo chce zamanifestować otoczeniu w którym działa. Zadaniem logo jest kreowanie wyraźnego i niezakłóconego wizerunku marki, którą to właśnie logo reprezentuje. Dobry znak powinien budzić poczucie zaufania i profesjonalizmu, a co się z tym wiąże, powinien mieć udział w kształtowaniu silnych relacji między firmą, a interesariuszami. Celem niniejszej pracy są rozważania nad istotą, znaczeniem i wykorzystaniem loga w praktyce działalności firmy. W pracy zwrócono uwagę na znaczenie loga jako elementu systemu identyfikacji wizualnej firmy w kształtowaniu jej pozytywnego wizerunku. Ponadto celem jest zaprojektowanie logotypów dla wybranych przedsiębiorstw, prowadzących zróżnicowaną działalność gospodarczą, różnej wielkości, funkcjonujących na różnych rynkach. Dla każdej z wybranych firm opracowano księgę znaku, które zamieszczono w załączniku do niniejszej pracy. pl
dc.description.abstract Image is a notion functioning in the public opinion in reference to a particular person or company. Identity could be described as a set of characteristics a company desires to display in its environment. A role of a logo is shaping a clear, smooth image of the enterprise it represents. A good logo should raise customers’ confidence as well as manifest professionalism, and thus take part in the process of forging strong relationships between the company and stakeholders. The purpose of the following thesis is a contemplation of the meaning and practical applications of a logo. The writing will present the importance of a logo as an element of the company’s visual identification system when creating the enterprise’s positive image. The aim of the thesis is also designing logos for chosen companies, which run businesses different from each other in terms of scope and fields they operate in. For each of the chosen companies a corporate identity was created and enclosed with the following thesis. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marka pl
dc.subject budowanie wizerunku marki pl
dc.subject tożsamość marki pl
dc.subject system identyfikacji wizualnej pl
dc.subject księga znaku pl
dc.subject logo pl
dc.subject brand pl
dc.subject branding pl
dc.subject brand identity pl
dc.subject visual identification system pl
dc.subject logo pl
dc.subject corporate identity pl
dc.title Projektowanie logo jako elementu wizerunku marki pl
dc.title.alternative Logo design as part of the brand image pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-13T18:16:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info