Plan marketingowy na przykładzie firmy "Gold Drop"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Klisiński, Janusz
dc.contributor.author Załupska Marzena
dc.date.accessioned 2014-01-14T21:37:11Z
dc.date.available 2014-01-14T21:37:11Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4007
dc.description.abstract Tworząc plan marketingowy mamy przede wszystkim na względzie przyszłość przedsiębiorstwa, wyznaczamy kierunek jego rozwoju. Dlatego też, w planie marketingowym cele i strategie marketingowe opracowywane są na podstawie celów i strategii przedsiębiorstwa. Oznacza to, że są one zawężone do zadań i interesów będących w zakresie odpowiedzialności marketingu tj. rynek, klient. Następnie opracowywane są szczegóły strategii marketingowych oraz programów umożliwiających osiągnięcie wytyczonych celów. Autorka w niniejszej pracy zakłada, że skuteczny plan marketingowy powinien mieć rzetelnie opracowaną i rozwiniętą zarówno część strategiczną jak i operacyjną. W ten sposób sporządzony plan marketingowy przedstawia strategię i taktykę osiągania celów, przy możliwie najniższych kosztach i optymalnych efektach. Taki plan ogranicza ryzyko wyboru złej drogi, zwiększając szansę wyprzedzenia konkurencji. Określa więc możliwość osiągnięcia najbardziej konkurencyjnej pozycji firmy względem odbiorców i konkurentów. Praca zawierają nie tylko część teoretyczną ale również część praktyczną, czyli ukazują zastosowanie poszczególnej składowej planu marketingowego w firmie "Gold Drop". pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject plan marketingowy pl
dc.subject firma Gold Drop pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject rachunek zysków i strat pl
dc.title Plan marketingowy na przykładzie firmy "Gold Drop" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info