Promocja w marketingu międzynarodowym na przykładzie firmy Henkel

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Jafernik Dagmara
dc.date.accessioned 2014-01-14T22:14:48Z
dc.date.available 2014-01-14T22:14:48Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4009
dc.description.abstract W wielkich międzynarodowych korporacjach marketing prowadzony jest na skalę światową, te same akcje promocyjne, te same pomysły, identyczne materiały pojawiające się w wielu krajach. Faktem jest że małe i średnie przedsiębiorstwa nie mają takiej możliwości promowania. Zadajmy sobie jednak pytanie, czy ujednolicanie akcji promocyjnych przynosi same korzyści? W niniejszej pracy przedstawiono działania promocyjne w marketingu międzynarodowym organizowane na skalę światową w porównaniu z działaniami lokalnymi. Czy korporacja powinna opierać się tylko na akcjach globalnych? Czy lepiej może kontrolować działania lokalnie? Autorka pracy analizuje te działania na przykładzie firmy Henkel. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing międzynarodowy pl
dc.subject globalizacja pl
dc.subject Henkel Group pl
dc.subject kosmetyki pl
dc.subject detergenty pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject reklama pl
dc.subject lokalne kampanie promocyjne pl
dc.title Promocja w marketingu międzynarodowym na przykładzie firmy Henkel pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info