Analiza strategiczna w diagnozie strategicznej organizacji na przykładzie Can-Pack S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Hajdo Arkadiusz
dc.date.accessioned 2014-01-14T22:37:27Z
dc.date.available 2014-01-14T22:37:27Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4010
dc.description.abstract Przemiany jakie dokonują się na światowych rynkach wymagają od nas ciągłego monitorowania i dogłębnej analizy. Nowe warunki narzucają nam tym samym nową jakość wiedzy i kwalifikacji. Dotyczy to wszystkich przedsiębiorstw działających na rynkach, a więc i tych obarczonych doświadczeniami, i zarówno tych, którzy dopiero zdobywają swoją wiedzę i doświadczenie rozpoczynając działalność gospodarczą. Ze względu na znaczenie dla działalności przedsiębiorstwa, jak również ze względu na moje zainteresowania, w pracy omawiam ten nieodzowny element działalności gospodarczej na coraz bardziej konkurencyjnym rynku globalnym jakim jest analiza strategiczna przedsiębiorstwa. W warunkach rosnącej niepewności i ryzyka, przedsiębiorstwa wypracowały pewne metody i narzędzia ułatwiające podejmowanie decyzji dotyczących opracowywania i wdrożenia strategii. Te właśnie metody są przedmiotem pracy, co nie znaczy, iż wszystkie kwestie z nimi związane są tu wyczerpująco omówione. Część teoretyczna jest całościowo poświęcony analizie strategicznej przedsiębiorstwa. Autor opisał makrootoczenie i metody przydatne w jego analizie jak również. strukturę otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Osobnym zagadnieniem był opis najbardziej znanych i użytecznych metodach, w tym też metodom portfelowym. W części aplikacyjnej pracy autor prezentuje firmę, która jest obiektem badań. Firmą tą jest Grupa Can-Pack S.A., zajmująca się produkcją opakowań aluminiowych. Firm ta jest liderem w tej branży na rynku polskim oraz ma 7% udziału w rynku europejskim. Autor dokonuje dogłębnej analizą makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego a także potencjału strategicznego Grupy Can-Pack S.A. W części końcowej pracy autor zamieścił ocenę pozycji strategicznej przedsiębiorstwa oraz przygotował warianty strategiczne. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategie konkurencji pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject analiza makrootoczenia pl
dc.subject analiza otoczenia konkurencyjnego pl
dc.subject analiza potencjału pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject Grupa CAN-PACK pl
dc.title Analiza strategiczna w diagnozie strategicznej organizacji na przykładzie Can-Pack S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info