Implementacja CRM jako przykład reinżynierii procesów biznesowych TP S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Zajdel Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-01-15T20:57:31Z
dc.date.available 2014-01-15T20:57:31Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4070
dc.description.abstract Reengeeniring to fundamentalne przemyślenie od nowa i radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do poprawy osiąganych wyników, takich jak koszty, jakość, serwis i szybkość. Istotną sprawą we wdrażaniu reengineeringu w życie przedsiębiorstwa jest zastosowanie nowoczesnych systemów informatycznych. Dlatego też, zastosowanie filozofii CRM jest ściśle powiązane z reinżynerią procesów biznesowych. Celem niniejszej pracy jest ukazanie, jaki wpływ niosą za sobą zmiany w przedsiębiorstwie w realizowaniu filozofii reengineeringu i jak system CRM pomaga usprawniać procesy biznesowe oparte na tym kreowana wartość dla klienta powinna być nadrzędnym celem dzisiejszych firm. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject TQM pl
dc.subject Total Quality Management pl
dc.subject Business Process Reengineering pl
dc.subject reengineering pl
dc.subject BPR pl
dc.subject reengineering w zarządzaniu pl
dc.subject CRM pl
dc.subject Telekomunikacja Polska S.A. pl
dc.title Implementacja CRM jako przykład reinżynierii procesów biznesowych TP S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info