dc.contributor.advisor |
Misiołek, Krzysztof |
|
dc.contributor.author |
Zajdel Grzegorz |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-15T20:57:31Z |
|
dc.date.available |
2014-01-15T20:57:31Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4070 |
|
dc.description.abstract |
Reengeeniring to fundamentalne przemyślenie od nowa i radykalne przeprojektowanie procesów w firmie, prowadzące do poprawy osiąganych wyników, takich jak koszty, jakość, serwis i szybkość.
Istotną sprawą we wdrażaniu reengineeringu w życie przedsiębiorstwa jest zastosowanie nowoczesnych systemów informatycznych. Dlatego też, zastosowanie filozofii CRM jest ściśle powiązane z reinżynerią procesów biznesowych.
Celem niniejszej pracy jest ukazanie, jaki wpływ niosą za sobą zmiany w przedsiębiorstwie w realizowaniu filozofii reengineeringu i jak system CRM pomaga usprawniać procesy biznesowe oparte na tym kreowana wartość dla klienta powinna być nadrzędnym celem dzisiejszych firm. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
TQM |
pl |
dc.subject |
Total Quality Management |
pl |
dc.subject |
Business Process Reengineering |
pl |
dc.subject |
reengineering |
pl |
dc.subject |
BPR |
pl |
dc.subject |
reengineering w zarządzaniu |
pl |
dc.subject |
CRM |
pl |
dc.subject |
Telekomunikacja Polska S.A. |
pl |
dc.title |
Implementacja CRM jako przykład reinżynierii procesów biznesowych TP S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |