Reklama internetowa w Polsce - wybrane zagadnienia

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Korba Radosław
dc.date.accessioned 2014-01-15T22:53:28Z
dc.date.available 2014-01-15T22:53:28Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4078
dc.description.abstract Reklama jest jednym z podstawowych i bardzo efektywnych narzędzi wykorzystywanych przez firmy w procesie komunikacji z rynkiem i konsumentami. Skuteczna reklama daje firmom możliwość dotarcia do wyznaczonej grupy konsumentów, ułatwia klientom podejmowanie korzystnych decyzji dotyczących zakupu towaru, a następnie powoduje zwiększenie sprzedaży produktów i usług oraz powiększenie przychodów i zysków firmy. Lata 90 XX w. przyniosły niespodziewane pojawienie się i bardzo szybki rozwój nowego medium komunikacyjno – informacyjnego jakim był Internet. Wraz z rozwojem Internetu, stał się on uniwersalnym źródłem komunikacji i przekazu informacji i został bardzo szybko doceniony w bardzo wielu dziedzinach nauki i życia ludzkiego. Jedną z dziedzin, która doceniła nowoczesność i uniwersalny charakter Internetu stał się marketing. Internet pozwolił firmom na promowanie i informowanie o obecności firmy na rynku, docieranie do szerokiego grona odbiorców z ofertą świadczonych usług poprzez strony www, usprawnił system komunikacji pomiędzy firmą a klientem (poczta e-mail), pozwolił na elektroniczne przeprowadzanie transakcji kupna/sprzedaży bez fizycznego udziału zainteresowanych stron. Bardzo istotnym elementem Internetu stała się jego rola jako nowoczesnego medium reklamy, bogatego w różne interaktywne środki i formy o uniwersalnym charakterze i szerokim spektrum odbiorców. Celem niniejszej pracy jest systematyzacja zagadnień dotyczących rynku reklamy internetowej w Polsce. Autor ponadto, przeprowadzając badania własne szuka odpowiedzi na pytanie: jaki jest sposób postrzegania reklamy internetowej przez jej odbiorców - Internautów? Badanie to pozwoliło na identyfikację najczęściej odwiedzanych portali internetowych, sposobu ich postrzegania, z uwzględnieniem jakości emitowanych reklam internetowych oraz określenia wpływ reklamy internetowej na dokonywane wybory zakupu produktów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject promocja-mix przedsiębiorstwa pl
dc.subject Internet pl
dc.subject reklama w Internecie pl
dc.subject marketing firmy pl
dc.subject rynek reklamy internetowej w Polsce pl
dc.subject portale internetowe w Polsce pl
dc.subject postrzeganie reklamy internetowej pl
dc.title Reklama internetowa w Polsce - wybrane zagadnienia pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info