Wykorzystanie badań markeringowych w procesie kształtowania wizerunku marki Green-Up

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Sosnowska, Anna
dc.date.accessioned 2014-01-16T07:49:32Z
dc.date.available 2014-01-16T07:49:32Z
dc.date.issued 2012-09-03 07:36:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4091
dc.description.abstract W pracy przedstawiono sposób identyfikacji wizerunku marki Green-Up oraz zaproponowano rozwiązania kształtowania jej wizerunku. Identyfikacji dokonano w toku badań marketingowych przy użyciu narzędzia jakim jest kwestionariusz ankiety. Badanie marketingowe przeprowadzono na terenie kampusu Wyższej Szkoły Biznesu – National- Louis University z siedzibą w Nowym Sączu na grupie studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych. Do najważniejszych wniosków wypływających z badań należy zaliczyć to, iż: jedynie co trzeci ankietowany był świadomy istnienia marki napojów energetyzujących Green-Up na rynku, wśród respondentów deklarujących znajomość marki Green-Up, co piąty, błędnie wskazał kategorię produktową do jakiej zalicza się marka Green-Up, wiedza badanych o dostępnych smakach napoju Green-Up była na bardzo niskim poziomie. Przy zakupie napoju Green-Up, znaczenie marki jest niewielkie. Ceni się walory smakowe oraz to, że Green-Up zawiera naturalną kofeinę. Przedstawione wnioski świadczy to o tym, iż w przypadku marki Green-Up obserwujemy zjawisko wspomaganą znajomością marki. Podsumowując, respondenci reprezentują najniższy z poziomów wiedzy o marce i ograniczają się do jej rozpoznawalności, a także nie wiedzą, jaką kategorię produktów reprezentuje. pl
dc.description.abstract The presented work deals with the process of Green-Up brand identification and suggested solutions related to shaping a positive image and fostering the good name of a mentioned brand on the market. Identification has been performed in the course of market research with the use of survey questionnaire tool. Market research has been conducted within Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University campus with its registered office in Nowy Sącz. Interviews fall within the group of full and part time students of different faculties. The most important conclusion that must be precisely underlined is that only each third surveyed has been conscious of Green-Up existence – brand belonging to energy drink category. Moreover, each fifth person declaring brand awareness is not capable of assigning brand to the product category represented by Green-Up. Respondents' consciousness related to available drink flavors attained alarmingly low level as well as their loyalty towards brand seems to be insignificant. What consumers indicate as a value is that Green-Up contains natural caffeine and offers exceptional tastes. Presented market research results prove that Green-Up represents assisted brand recognition. Respondents possess lowest possible level of brand knowledge and limit exclusively to brand identification. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject wizerunek pl
dc.subject marka pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject kwestionariusz ankiety pl
dc.subject brand image pl
dc.subject brand pl
dc.subject market research pl
dc.subject survey questionnaire pl
dc.title Wykorzystanie badań markeringowych w procesie kształtowania wizerunku marki Green-Up pl
dc.title.alternative The application of market research to the process of Green-Up brand image recognition pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-15T12:42:50Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info