Strategia dywersyfikacji firmy TUM - MIX

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Buczek Adam
dc.date.accessioned 2014-01-16T15:25:38Z
dc.date.available 2014-01-16T15:25:38Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4119
dc.description.abstract Celem pracy jest przedstawienie strategii dywersyfikacji małej zdywersyfikowanej firmy rozwijającej się na rynku usług. Zakres merytoryczny pracy zawiera się w szeroko pojętej tematyce strategii dywersyfikacji, w której nastąpiła prezentacja tego problemu, począwszy od zdefiniowania rodzajów strategii, działania i czynników określających, a skończywszy na szczegółowej charakterystyce strategii dywersyfikacji. Dużą uwagę poświęcono zaprezentowaniu teoretycznych i empirycznych uwarunkowań związanych z definiowaniem, realizacją strategii ogólnej i finansowej przedsiębiorstwa zdywersyfikowanego. Podstawowym przesłaniem tej pracy jednocześnie myślą przewodnią jest teza, że główną formą istnienia, zapewniającą długofalowy rozwój przedsiębiorstwa są działania dywersyfikujące. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject dywersyfikacja pl
dc.subject polityka finansowa strategii dywersyfikacji pl
dc.subject firma TUM-MIX pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject analiza ekonomiczna pl
dc.title Strategia dywersyfikacji firmy TUM - MIX pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info