Polski rynek usług telefonii stacjonarnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Sołtysik Dominik
dc.date.accessioned 2014-01-16T22:40:23Z
dc.date.available 2014-01-16T22:40:23Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4153
dc.description.abstract W dzisiejszych czasach, kiedy rynek telefonii jest mocno zliberalizowany możemy obserwować zmagania poszczególnych operatorów. Konkurencja jest coraz bardziej ostra, a kompanie telefoniczne prześcigają się w oferowaniu coraz to nowocześniejszych usług. Jako abonenci telefonów obserwujemy te zmagania i badamy, w jaki sposób możemy na tej rywalizacji skorzystać. Celem niniejszej pracy jest ukazanie konkurencji na polskim rynku usług telefonii stacjonarnej. Opracowanie zawiera informacje ukazujące jak powinna działać nowoczesna firma telekomunikacyjna, pragnąca nie tylko utrzymać rynek, ale stale się rozwijać. Zaprezentowano charakterystykę badań marketingowych, analizę rynku konsumenta i makrootoczenia, w jakim działają operatorzy, a także teorię dotyczącą analizy konkurencji na podstawie Modelu Portera, przewagi konkurencyjnej i systemu zbierania informacji o konkurentach. Dokonano analizy preferencji polskich abonentów telefonii stacjonarnej opracowanej na podstawie badań marketingowych sporządzonych dla NOM oraz poruszono temat konkurencji wśród poszczególnych operatorów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject telefonia stacjonarna pl
dc.subject rynek pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject analiza konkurencji pl
dc.subject model Portera pl
dc.subject przewaga konkurencyjna pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.title Polski rynek usług telefonii stacjonarnej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info