dc.contributor.advisor |
Wołowiec, Tomasz |
|
dc.contributor.author |
Khodzinska Nataliya |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-17T00:00:29Z |
|
dc.date.available |
2014-01-17T00:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4163 |
|
dc.description.abstract |
W ostatnich latach daje się zauważyć w gospodarce światowej coraz większe zainteresowanie takimi projektami, które dotyczą budowania nowej równowagi pomiędzy wymiarem ekonomicznym, ekologicznym i społecznym funkcjonowania przedsiębiorstwa. Istotę tej koncepcji stanowi przekonanie, że warunkiem koniecznym przetrwania danego przedsiębiorstwa w długim horyzoncie czasowym jest zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez dostarczanie produktów w taki sposób, aby nie dopuszczać do degradacji kapitału przyrodniczego i społecznego. Na poziomie tym należy dokonać rozróżnienia refleksji etycznej nad relacjami zachodzącymi między firmą a grupami i instytucjami współpracującymi z nią lub zainteresowanymi jej działalnością, a refleksją nad wewnętrzną polityką firmy. Celem niniejszej pracy jest prezentacja roli, funkcji i znaczenia odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa, ocena jej znaczenia dla wizerunku firmy jak i dla społeczności oraz określenie jej wpływu na rozwój firmy. Hipoteza badawcza zakłada, że odpowiedzialność wobec interesariuszy wewnętrznych oraz zewnętrznych, ma istotny pozytywny wpływ na efektywność przedsiębiorstwa i jego konkurencyjność oraz jest niezbędnym elementem długotrwałej strategii działalności prorozwojowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
kultura organizacyjna |
pl |
dc.subject |
etyka |
pl |
dc.subject |
społeczna odpowiedzialność biznesu |
pl |
dc.subject |
polityka wewnętrzna firmy |
pl |
dc.subject |
prawo |
pl |
dc.subject |
kodeks etyczny |
pl |
dc.subject |
społeczne zaangażowanie pracowników |
pl |
dc.subject |
nadzór korporacyjny |
pl |
dc.title |
Wpływ instrumentów miękkich w zarządzaniu na konkurencyjność firmy |
pl |
dc.title.alternative |
How ethical tools in management influence companies’ competitivity |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |