Wpływ instrumentów miękkich w zarządzaniu na konkurencyjność firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Khodzinska Nataliya
dc.date.accessioned 2014-01-17T00:00:29Z
dc.date.available 2014-01-17T00:00:29Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4163
dc.description.abstract W ostatnich latach daje się zauważyć w gospodarce światowej coraz większe zainteresowanie takimi projektami, które dotyczą budowania nowej równowagi pomiędzy wymiarem ekonomicznym, ekologicznym i społecznym funkcjonowania przedsiębiorstwa. Istotę tej koncepcji stanowi przekonanie, że warunkiem koniecznym przetrwania danego przedsiębiorstwa w długim horyzoncie czasowym jest zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez dostarczanie produktów w taki sposób, aby nie dopuszczać do degradacji kapitału przyrodniczego i społecznego. Na poziomie tym należy dokonać rozróżnienia refleksji etycznej nad relacjami zachodzącymi między firmą a grupami i instytucjami współpracującymi z nią lub zainteresowanymi jej działalnością, a refleksją nad wewnętrzną polityką firmy. Celem niniejszej pracy jest prezentacja roli, funkcji i znaczenia odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa, ocena jej znaczenia dla wizerunku firmy jak i dla społeczności oraz określenie jej wpływu na rozwój firmy. Hipoteza badawcza zakłada, że odpowiedzialność wobec interesariuszy wewnętrznych oraz zewnętrznych, ma istotny pozytywny wpływ na efektywność przedsiębiorstwa i jego konkurencyjność oraz jest niezbędnym elementem długotrwałej strategii działalności prorozwojowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject etyka pl
dc.subject społeczna odpowiedzialność biznesu pl
dc.subject polityka wewnętrzna firmy pl
dc.subject prawo pl
dc.subject kodeks etyczny pl
dc.subject społeczne zaangażowanie pracowników pl
dc.subject nadzór korporacyjny pl
dc.title Wpływ instrumentów miękkich w zarządzaniu na konkurencyjność firmy pl
dc.title.alternative How ethical tools in management influence companies’ competitivity pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info