Ocena wizualizacji banku ING Bank Śląski Spółka Akcyjna

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pająk, Wojciech
dc.contributor.author Cierniak Anna
dc.date.accessioned 2014-01-17T14:31:28Z
dc.date.available 2014-01-17T14:31:28Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4216
dc.description.abstract Wizualizacja łączy się z otoczeniem firmy, z wystrojem wnętrz, poprzez reklamę aż do stroju i języka jakim się ludzie posługują. Uzasadnienie tematu pracy :a) w ostatnich latach zmienia się wizualizacja Banku,b) Bankowi coraz bardziej zależy na dobrym wizerunku. Metoda pracy jest metodą analizy marketingu usług bankowych i źródeł wizualizacji. Jest także analizą własnego materiału badawczego zebranego przez autorkę. Celem niniejszej pracy jest ocena wizualizacji na przykładzie Banku ING Bank Śląski Spółka Akcyjna. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing usług bankowych pl
dc.subject bank pl
dc.subject strategie marketingowe pl
dc.subject wizualizacja pl
dc.subject kształtowanie wizerunku firmy pl
dc.subject zarządzanie wizerunkiem pl
dc.subject ING Bank Śląski S.A. pl
dc.subject oferta bankowa pl
dc.title Ocena wizualizacji banku ING Bank Śląski Spółka Akcyjna pl
dc.title.alternative Image estimate of ING Bank Śląski S.A.. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info