Integracja i konflikty w kanałach dystrybucji na przykładzie Firmy OPTIMUS S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Belniak, Stanisław
dc.contributor.author Michalik Anna
dc.date.accessioned 2014-01-17T22:36:51Z
dc.date.available 2014-01-17T22:36:51Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4233
dc.description.abstract Niniejsza praca jest próbą oceny działań Firmy Optimus S.A. w zakresie zarządzania kanałami dystrybucji w ujęciu historycznym, jak również próbą analizy kierunków rozwoju kanałów sprzedaży firmy w latach 2000-2001 r. Omówiono zagadnienia dystrybucji, jej elementów, roli, funkcji i celów jak również miejsce dystrybucji w marketingu-mix. Przedstawiono informacje dotyczące integracji oraz konfliktów w kanałach dystrybucji oraz opisano źródła i czynniki wywołujące to zjawisko. Zaprezentowano badane przedsiębiorstwo – powstanie i rozwój firmy, profil działalności odbiorców i konkurentów, jak również system dystrybucji tego przedsiębiorstwa oraz jego rolę w działalności firmy oraz opisano strategię zarządzania kanałami rynku i systemu dystrybucji firmy Optimus S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject system dystrybucji pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject integracja pl
dc.title Integracja i konflikty w kanałach dystrybucji na przykładzie Firmy OPTIMUS S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info