Doskonalenie poziomu obsługi klienta jako ważny czynnik sukcesu firmy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Miklaszewski, Stanisław
dc.contributor.author Bradel Marcin
dc.date.accessioned 2014-01-19T19:22:50Z
dc.date.available 2014-01-19T19:22:50Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4342
dc.description.abstract Znaczenie zarządzania obsługą klienta jako środkiem mającym na celu osiągnięcie i powiększanie zysku przedsiębiorstwa jest dzisiaj ogromne. W gospodarkach krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo koszty ponoszone na zapewnienie klientowi jak najlepszej obsługi są wysokie i stale rosną. Uczestnicząc w przemianach gospodarczych w naszym kraju, ich skutki można odczuć dwojako. Z jednej strony, jako konsumenci jesteśmy zadowoleni z coraz bogatszej oferty rynkowej oraz lepszej jakości produktów i związanych z nimi usług. Z drugiej zaś strony, dostrzegamy wzrost wymagań stawianych pracownikom oraz coraz większe znaczenie czasu i efektywności pracy. Celem pracy jest próba udowodnienia, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego oraz osiąganie przez nie dodatniego wyniku finansowego zależy w głównej mierze od poziomu obsługi klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject logistyczna obsługa klienta pl
dc.subject systemy informacyjne logistyki pl
dc.subject technologia informacyjna pl
dc.subject infrastruktura dystrybucji pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject standardy obsługi klienta pl
dc.title Doskonalenie poziomu obsługi klienta jako ważny czynnik sukcesu firmy pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info