dc.contributor.advisor |
Miklaszewski, Stanisław |
|
dc.contributor.author |
Bradel Marcin |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-19T19:22:50Z |
|
dc.date.available |
2014-01-19T19:22:50Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4342 |
|
dc.description.abstract |
Znaczenie zarządzania obsługą klienta jako środkiem mającym na celu osiągnięcie i powiększanie zysku przedsiębiorstwa jest dzisiaj ogromne. W gospodarkach krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo koszty ponoszone na zapewnienie klientowi jak najlepszej obsługi są wysokie i stale rosną.
Uczestnicząc w przemianach gospodarczych w naszym kraju, ich skutki można odczuć dwojako. Z jednej strony, jako konsumenci jesteśmy zadowoleni z coraz bogatszej oferty rynkowej oraz lepszej jakości produktów i związanych z nimi usług. Z drugiej zaś strony, dostrzegamy wzrost wymagań stawianych pracownikom oraz coraz większe znaczenie czasu i efektywności pracy. Celem pracy jest próba udowodnienia, iż funkcjonowanie przedsiębiorstwa handlowego oraz osiąganie przez nie dodatniego wyniku finansowego zależy w głównej mierze od poziomu obsługi klienta. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
logistyczna obsługa klienta |
pl |
dc.subject |
systemy informacyjne logistyki |
pl |
dc.subject |
technologia informacyjna |
pl |
dc.subject |
infrastruktura dystrybucji |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
standardy obsługi klienta |
pl |
dc.title |
Doskonalenie poziomu obsługi klienta jako ważny czynnik sukcesu firmy |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |