Strategia rozwoju firmy na przykładzie laboratorium kosmetycznego dr Irena Eris S.A

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Czarnecki, Piotr
dc.contributor.author Baran Marta
dc.date.accessioned 2014-01-19T20:48:20Z
dc.date.available 2014-01-19T20:48:20Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4348
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie filozofii działania Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris oraz przeprowadzenie analizy strategicznej, która ma posłużyć zaproponowaniu odpowiednich kierunków działania na przyszłość, a tym samym sformułowaniu odpowiedniej strategii firmy. Omówiono pojęcie, strukturę, typologie oraz proces formułowania strategii a także teoretyczne zagadnienia analizy strategicznej z uwzględnieniem wybranych metod służących do jej przeprowadzenia oraz kwestie generowania celów firmy. Dokonano charakterystyki badanego podmiotu, jego historię rozwoju, filozofię działania firmy oraz opisano branżę kosmetyczną. Analiza strategiczna Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris obejmuje kolejno analizę makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego jak również analizę potencjału strategicznego firmy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie strategiczne pl
dc.subject branża kosmetyczna pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject generowanie celów firmy pl
dc.subject strategia firmy pl
dc.subject zarządzanie pl
dc.subject konkurencja pl
dc.title Strategia rozwoju firmy na przykładzie laboratorium kosmetycznego dr Irena Eris S.A pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info