Analiza działań promocyjnych w "Zakładach Elektrod Węglowych" S.A. w Raciborzu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Michno Anna
dc.date.accessioned 2014-01-19T21:48:45Z
dc.date.available 2014-01-19T21:48:45Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4357
dc.description.abstract Promocja jest często określana jako rodzaj komunikowania się przedsiębiorstwa z konsumentem i otoczeniem. Wraz z nastaniem w Polsce gospodarki wolnorynkowej konieczne stało się stosowanie instrumentów marketingu - mix a w szczególności promocji. Podstawowym celem promocji jest dostarczenie klientom i potencjalnym nabywcom informacji mających skłonić ich do nabywania oferowanych produktów oraz wykreować pozytywny wizerunek firmy na rynku. Zadaniem promocji jest kreowanie popytu na produkty, dostarczanie informacji o cechach produktów, ich rodzajach oraz korzyściach płynących z faktu ich zakupu. Do podstawowych instrumentów promocji zalicza się public relations, promocję sprzedaży, oraz reklamę i propagandę marketingową. Stosując public relations firma kreuje swój wizerunek, dzięki promocji sprzedaży zachęca do zakupów swoich produktów, a reklama i propaganda marketingowa mają za zadanie poinformować potencjalnych nabywców o istnieniu produktów firmy, ich cechach i korzyściach płynących z ich zakupu. W chwili obecnej dla konsumenta ważne jest nie tylko co kupuje i za jaką cenę ale także od kogo kupuje i kto jest producentem danego wyrobu. Bardzo istotne jest jak klient postrzega daną markę, czy utożsamia ją z wysoką jakością, dobrym serwisem, dodatkowymi korzyściami płynącymi z zakupu jak np. możliwość wygrania wycieczki czy samochodu. Dlatego tak bardzo istotny jest właściwy dobór instrumentów promocji. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie sposobu wykorzystania instrumentów marketingu - mix w tym promocji w celu stworzenia odpowiedniego wizerunku i zwiększenia sprzedaży wyrobów „Zakładów Elektrod Węglowych” S.A. w Raciborzu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject promocja-mix pl
dc.subject „Zakłady Elektrod Węglowych” S.A. pl
dc.subject działalność produkcyjno – usługowa firmy pl
dc.subject marketing bezpośredni pl
dc.subject sprzedaż bezpośrednia pl
dc.title Analiza działań promocyjnych w "Zakładach Elektrod Węglowych" S.A. w Raciborzu pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info