Zastosowanie koncepcji marketingu usług turystycznych na przykładzie biura „Wactur”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Nowak, Elżbieta
dc.date.accessioned 2013-07-18T08:11:07Z
dc.date.available 2013-07-18T08:11:07Z
dc.date.issued 2010-03-22 14:03:32
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/438
dc.description.abstract Celem pracy jest rozpoznanie istoty koncepcji marketingu usług turystycznych, a także przedstawienie narzędzi marketingu mix w działalności biura turystycznego. Główną tezą pracy jest stwierdzenie: zastosowanie koncepcji rozszerzonego marketingu mix w działalności biura turystycznego pozwala budować zadowolenie klientów. Rozdział pierwszy poświęcony jest wyjaśnieniu pojęcia marketingu usług turystycznych, jego istoty i genezy. Przedstawiona została, także orientacja na klienta w turystyce oraz istota informacji marketingowej, stanowiącej podstawę decyzji przedsiębiorstw świadczących usługi turystyczne. W rozdziale tym dokonano również segmentacji nabywców usług. W rozdziale drugim przedstawiona została strefa narzędzi i instrumentów marketingu w sektorze turystycznym, dotycząca nie tylko klasycznego marketingu mix, ale także rozszerzonego marketingu mix usług turystycznych. Ponadto skoncentrowano uwagę na badaniach marketingowych na rynku turystycznym. Rozdział trzeci obejmuje analizę biura turystycznego WACTUR, w tym jego genezę i rozwój. Najwięcej obserwacji poświęcono charakterystyce działań marketingu mix przedsiębiorstwa. Opisano ofertę produktową, sposób wyznaczania cen i politykę cenową, a także metody dystrybucji i promocji w firmie. Ostatni rozdział, czwarty dotyczy analizy i oceny koncepcji marketingu mix usług w działalności biura turystycznego WACTUR. Przedstawia on zarządzanie jakością oferty usługowej, jak również budowanie relacji z klientami i obsługę nabywców. W tym rozdziale dokładnie przeanalizowano zarządzanie procesem usługowym i materializację usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject usługi turystyczne pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject przedsiębiorstwo turystyczne pl
dc.title Zastosowanie koncepcji marketingu usług turystycznych na przykładzie biura „Wactur” pl
dc.title.alternative The application of marketing tourism services conception based on the example of “Wactur” travel agency pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-07-15T09:23:11Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info