Działania reklamowe Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie - diagnoza i projekt zmian

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Madej Maria
dc.date.accessioned 2014-01-20T22:32:16Z
dc.date.available 2014-01-20T22:32:16Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4423
dc.description.abstract Jednym z obszarów decyzyjnych kształtowania instrumentarium marketingowego jest system promocji. Najpowszechniej stosowanym elementem oddziaływania promocyjnego na rynek jest reklama. Działalność reklamowa powinna być zintegrowana z pozostałymi elementami promocji – mix i podporządkowana ogólnym celom strategii marketingowej firmy. Reklama opiera się nie tylko na doświadczeniu, obiektywnych faktach, badaniach rynkowych, lecz również na inwencji twórczej, oryginalności pomysłów, intuicji jej autorów, którzy powinni być profesjonalistami w swej dziedzinie. Reklama wymaga kreatywności, zawsze ma wyznaczone konkretne i obiektywne cele, wynikające ze strategii promocji zintegrowanej z celami strategii marketingowej. Celem niniejszej pracy są działania reklamowe SKOK im. M. Kopernika w Tarnowie, ich diagnoza i projekt zmian. Przedstawiono istotę marketingu, opisano elementy promotion – mix oraz opisano pojęcie, istotę i formy reklamy, jej cele, funkcje oraz wady i zalety stosowania różnych środków przekazu reklamy. Przedstawiono również koncepcje zarządzania reklamą. Ukazano problematykę badania skuteczności i efektywności reklamy. Zaprezentowano modele funkcjonowania reklamy, procedurę badania skuteczności i efektywności reklamy i metody badania reklamy. Przedstawiono ogólną charakterystykę SKOK im. M. Kopernika w Tarnowie, charakterystykę działań reklamowych oraz ocenę skuteczności i efektywności działalności SKOK im. M. Kopernika w Tarnowie. Zaprojektowano kampanię reklamową SKOK im. M. Kopernika w Tarnowie na rok 2007, przedstawiono projekt organizacji reklamy a także korzyści i efekty proponowanych zmian. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject działalność promocyjna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject zarządzanie reklamą pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject skuteczność działań promocyjnych pl
dc.title Działania reklamowe Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej im. Mikołaja Kopernika w Tarnowie - diagnoza i projekt zmian pl
dc.title.alternative The advertising activity of a co-operative savings and loans fund Mikołaj Kopernik SKOK in Tarnów – a diagnosis and a proposal for a change en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info