Konkurencyjność produktów MultiBanku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Jaworska Emilia
dc.date.accessioned 2014-01-21T15:34:10Z
dc.date.available 2014-01-21T15:34:10Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4456
dc.description.abstract W ciągu ostatnich lat w dziedzinie bankowości widać bardzo dużą i dynamiczną rozwijającą się konkurencję. Powstaje wiele nowych banków, często internetowych i wirtualnych, co powoduje, że dotychczasowi liderzy w tej dziedzinie muszą walczyć o swoją pozycję na rynku. Nowe banki bardzo często prezentują bardziej atrakcyjną ofertę dla klientów. Szersza oferta produktowa i usługowa, a także wyższe procentownie rachunków i lokat, korzystniejsze oprocentowanie kredytów, jak również szybka i profesjonalna obsługa to coraz częstsze walory nowych banków, w tym internetowych i wirtualnych. MultiBank to no nowy bank, łączący funkcje banku tradycyjnego i wirtualnego. Pozycja MultiBanku, wciąż się umacnia i z roku na rok dociera on do coraz większego grona, nowych klientów. Niniejsza praca zawiera porównanie produktów i usług MultiBanku z ośmioma innymi bankami zarówno klasycznymi, jak i wirtualnymi. Wg autorki niniejszego opracowania MultiBank w przyszłości może stać się jednym z głównych banków w Polsce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject bankowość elektroniczna pl
dc.subject usługi internetowe pl
dc.subject e-cash pl
dc.subject podpis elektroniczny pl
dc.subject konto on-line pl
dc.subject banki detaliczne pl
dc.subject banki wirtualne pl
dc.subject produkty bankowe pl
dc.subject MultiBank pl
dc.subject konkurencyjność pl
dc.subject kredyty pl
dc.subject lokaty pl
dc.title Konkurencyjność produktów MultiBanku pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info