Strategia marketingowa banku na przykładzie banku w Limanowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Citak Ludmiła
dc.date.accessioned 2014-01-21T20:20:12Z
dc.date.available 2014-01-21T20:20:12Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4458
dc.description.abstract W sytuacji rosnącego zainteresowania usługami bankowymi zwiększa się także liczba banków je oferujących. W konsekwencji banki muszą konkurować ze sobą zarówno udoskonalając i poszerzając zakres oferowanych przez siebie usług, jak i szukając coraz to nowszych narzędzi walki z konkurencją. Posiadanie kompleksowej strategii marketingowej, dostosowanej do warunków otoczenia z uwzględnieniem analizy otoczenia zewnętrznego oraz słabych i mocnych stron banku jest wobec tego koniecznością. Celem ogólnym pracy jest przedstawienie etapów formułowania strategii marketingowej, natomiast praktycznym celem jest sformułowanie strategii marketingowej dla Banku Spółdzielczego w Limanowej. Hipotezą pracy jest stwierdzenie, że działania marketingowe prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Limanowej są oparte na wyraźnie sformułowanej strategii marketingowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject bank pl
dc.subject Bank Spółdzielczy w Limanowej pl
dc.subject rynek usług bankowych pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject promocja pl
dc.title Strategia marketingowa banku na przykładzie banku w Limanowej pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info