Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania konsumentów w opinii klientów supermarketu "Real" w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Owsianka Anna
dc.date.accessioned 2014-01-21T22:31:17Z
dc.date.available 2014-01-21T22:31:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4472
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu reklamy telewizyjnej na zachowania konsumentów w opinii klientów supermarketu Real w Nowym Sączu. Podjęto problematykę reklamy jako narzędzia marketingu. Opisano rodzaje i formy reklamy na podstawie fachowej literatury z tego zakresu. Przedstawiono również, cele i funkcje reklamy, jak również metody oceny efektywności reklamy. Dokonano próby znalezienia odpowiedzi na pytanie, jak reklama telewizyjna wpływa na człowieka oraz omówiono wszystkie czynniki, które wpływają na proces podejmowania decyzji o zakupie. Przedstawiono opis metodologii badań wykonanych w celu rozwinięcia problemu badawczego. Uwzględniono tutaj przedmiot, cel badań, problematykę, narzędzie oraz techniki badawcze. Następnie opisano teren i przebieg przeprowadzonych badań metodologicznych a także dokonano analizy wyników przeprowadzonego na grupie ludzi wywiadu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject reklama pl
dc.subject efektywność reklamy pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject emocje w reklamie pl
dc.subject procesy poznawcze pl
dc.subject komunikat reklamowy pl
dc.subject rzeczywistość społeczna pl
dc.title Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania konsumentów w opinii klientów supermarketu "Real" w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative How TV commercials influence the behaviour of the consuments according to the opinion of Real supermarket customers in Nowy Sącz. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info