Wyróżniające uplasowanie oferty jako kluczowy czynnik sukcesu na rynku usług bankowych w Polsce. Na przykładzie pożyczki gotówkowej AIGO

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Obrzut Łukasz
dc.date.accessioned 2014-01-21T22:31:33Z
dc.date.available 2014-01-21T22:31:33Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4473
dc.description.abstract Prawidłowe funkcjonowanie gospodarki jest w znacznej mierze uzależnione od właściwego, dla danych warunków, systemu finansowego, a w tym systemu kredytowego. W każdej gospodarce kredyty i pożyczki są jednym z najważniejszych źródeł zasilania i pobudzania. W sytuacji gospodarczej naszego kraju, system kredytowy nabiera szczególnego znaczenia, ze względu na to, że pożyczki gotówkowe są podstawowym źródłem zewnętrznego finansowania gospodarstw domowych. W Polsce działa bardzo wiele banków oferujących pożyczki gotówkowe, a co za tym idzie konkurencja jest bardzo zaostrzona. Parametry pożyczek oferowanych przez poszczególne banki są bardzo zbliżone, zwłaszcza jeżeli rozpatrujemy je pod kątem ceny. Trudno jest się wyróżnić jakiemukolwiek bankowi. Celem niniejszej pracy jest pokazanie kluczowych czynników sukcesu oddziału AIG Bank Polska S.A. w Nowym Sączu w zakresie sprzedaży produktu „AIGO – Pożyczka. Dla tego produktu stworzono odrębną sieć dystrybucji i z tego względu w pracy marka AIGO Używana jest zarówno dla produktu jak i dla sieci jego sprzedaży. Opisano pojęcie i definicję banku, jego rolę w gospodarce narodowej, rodzaje operacji bankowych oraz zagadnienie pożyczki i kredytu gotówkowego. Przedstawiono informacje dotyczące marketingu bankowego, znaczeniu badań marketingowych, segmentacji rynku usług bankowych oraz marketingu – mix w banku. zaprezentowano charakterystykę produktu bankowego AIG Bank Polska S.A., jakim jest „AIGO – Pożyczka” na przykładzie placówki w Nowym Sączu, charakterystykę banku, analizę działań plasujących firmę na rynku, opis najbliższej konkurencji oraz proces komunikacji w fazie rozwoju produktu. Dokonano analizy wniosków z przeprowadzonych badań marketingowych w tejże placówce. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject bankowość pl
dc.subject banki komercyjne pl
dc.subject operacje bankowe pl
dc.subject pożyczka pl
dc.subject kredyt pl
dc.subject orientacja marketingowa pl
dc.subject usługi bankowe pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.title Wyróżniające uplasowanie oferty jako kluczowy czynnik sukcesu na rynku usług bankowych w Polsce. Na przykładzie pożyczki gotówkowej AIGO pl
dc.title.alternative Product positioning as a key success factor of Polish banks - the case of cash loan AIGO en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info