dc.description.abstract |
Tematem niniejszego opracowania jest doskonalenie procesu rekrutacji pracowników na przykładzie Banku Pocztowego S.A. Analizę tego procesu przeprowadzono na przykładzie Departamentu Wsparcia Operacyjnego i Departamentu Rozwoju Produktów. Głównym celem pracy jest diagnoza istniejącej praktyki Zarządzania Zasobami Ludzkimi w zakresie rekrutacji pracowników mająca na celu wskazanie kierunku usprawnień i zmian. Do celów szczegółowych można zaliczyć identyfikację potrzeb zatrudniania na nowe stanowisko, określenie efektywności procesu rekrutacji a także udzielenie odpowiedzi na pytanie: która rekrutacja – wewnętrzna czy zewnętrzna jest bardziej skuteczna. Teza, która zostanie zweryfikowana brzmi: „Proces rekrutacji pracowników stanowi istotne ogniwo w systemie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i powinien być ustawicznie doskonalony, tak by skutecznie przyczyniać się do realizacji celów organizacji i pracowników ”. Przemyślenia i spostrzeżenia oparte zostały na analizie literatury przedmiotu i analizie dokumentów organizacyjnych.. Dodatkowym źródłem informacji jest badanie w formie wywiadu, przy użyciu kwestionariusza pytań, skierowany do Dyrektorów wybranych Departamentów, który miał charakter uzupełniający do analizy dokumentów. |
pl |