Wizerunek jako narzędzie tworzenia przewagi rynkowej przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa "PetPo"l Spółka z o.o. w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Michalik Anna
dc.date.accessioned 2014-01-22T08:18:24Z
dc.date.available 2014-01-22T08:18:24Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4497
dc.description.abstract Dotychczas polskie przedsiębiorstwa nie przywiązywały dużej, znaczącej wagi do działań z zakresu pubie relations, przyjmując, że przedsiębiorstwo obroni się samo. Skuteczność działań public relations jest wynikiem planowanych i skoordynowanych kroków, które muszą być podejmowane systematycznie, poparte odpowiednim budżetem i prowadzone przez osoby (pracowników) posiadające odpowiednie przygotowanie teoretyczne i doświadczenie praktyczne. Reklama często powoduje, że klient kierując się wyłącznie nią przy podjęciu decyzji o zakupie produktu jest rozczarowany, gdyż produkt niestety nie posiada właściwości, które były reklamowane. Dlatego też zaufanie do reklamy zmniejsza się, natomiast na pierwszy plan wysuwa się zaufanie do przedsiębiorstwa, jego pozytywny wizerunek oraz akceptacja społeczna. Public relations staje się zdecydowanie bardziej wiarygodnym i obiektywnym narzędziem promocji niż reklama. Jest to również środek tani, ponieważ generalnie kosztuje tyle, ile kosztuje praca ludzi zajmujących się w przedsiębiorstwie public relations. Wydatki na reklamę są zdecydowanie znacznie wyższe i przynoszą wymierne efekty w krótkim czasie, PR przynosi korzyści długookresowe. Głównym celem niniejszej pracy było szersze omówienie znaczenia public relations dla firm. Jako cel badawczy przyjęto identyfikację i analizę czynników kształtujących tożsamość i wizerunek przedsiębiorstwa „PetPol” w Nowym Sączu na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject przewaga rynkowa przedsiębiorstwa pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject public relations pl
dc.subject "PetPol" Sp. z o.o. pl
dc.subject kultura organizacyjna pl
dc.subject zarządzanie wizerunkiem pl
dc.title Wizerunek jako narzędzie tworzenia przewagi rynkowej przedsiębiorstwa na przykładzie przedsiębiorstwa "PetPo"l Spółka z o.o. w Nowym Sączu pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info