Budowa wizerunku firmy na przykładzie Poczty Polskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Garwol Iwona
dc.date.accessioned 2014-01-22T08:26:10Z
dc.date.available 2014-01-22T08:26:10Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4498
dc.description.abstract Do niedawna wizerunek firmy był pojęciem dość niejasnym i często sprowadzonym do jej zewnętrznej wizualizacji. W czasach gwałtownego rozwoju rynku jednym z najważniejszych warunków sukcesu przedsiębiorstwa jest zwrócenie uwagi na siebie i pozytywne odróżnienie się od konkurentów. Wyróżnienie to wymaga zaprojektowania swojej tożsamości, sposobu wyrażania przez przedsiębiorstwo własnego „ja”. Aby atrybuty tożsamości przyczyniły się do sukcesów firmy, trzeba zakodować je w umysłach właściwych adresatów. Zagadnieniom tym poświęcona jest niniejsza praca. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject public relations pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject reklama pl
dc.subject sponsoring pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject komunikacja wewnętrzna pl
dc.subject etyka pl
dc.title Budowa wizerunku firmy na przykładzie Poczty Polskiej pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info