Mierzenie jakości pracy szkoły na przykładzi Publicznego Gimnazjum w Lipinkach

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Belniak, Stanisław
dc.contributor.author Bugdol Monika
dc.date.accessioned 2014-01-23T15:26:49Z
dc.date.available 2014-01-23T15:26:49Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4558
dc.description.abstract Przemiany zachodzące w Polsce w ostatnich latach spowodowane wprowadzeniem reform, w tym reformę oświaty, wskazują na istotne zmiany w tej dziedzinie. Reforma oświaty zdecydowanie postawiła na jakościowy rozwój szkół, ukierunkowany przede wszystkim na wszechstronny i harmonijny rozwój uczniów i rozwój zawodowy nauczycieli. By zrealizować ten cel, wszystkie szkoły zostały zobowiązane do tworzenia wewnątrzszkolnego systemu zapewniania jakości. Celem pracy jest analiza pomiaru jakości pracy szkoły w wybranym obszarze „Atmosfera szkoły” oraz dostarczenie informacji o jej silnych i słabych stronach, a co za tym idzie wypracowanie systemu monitorowania, czyli bieżącego sprawdzania efektów procesu edukacyjnego i wychowawczego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject praca pl
dc.subject system zarządzania jakością pl
dc.subject zarządzanie efektywnością pracy pl
dc.subject jakość pl
dc.subject jakość w edukacji pl
dc.subject gimnazjum pl
dc.subject pomiar jakości pl
dc.subject TQM pl
dc.title Mierzenie jakości pracy szkoły na przykładzi Publicznego Gimnazjum w Lipinkach pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info