Komunikacja w organizacji a zadowolenie klienta. Badania empiryczne firmy Orange

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Brachowicz, Marta
dc.contributor.author Jarząb, Karolina
dc.date.accessioned 2014-01-24T11:39:59Z
dc.date.available 2014-01-24T11:39:59Z
dc.date.issued 2012-05-22 00:04:09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4598
dc.description.abstract Głównym celem niniejszej pracy jest próba oceny wpływu jakości komunikacji na zadowolenie klientów firmy Orange. Aby zanalizować powyższy cel przeprowadzono badania na grupie 40 osób w dwóch środowiskach - pracowników (50%) i klientów (50%) firmy Orange. Badania te miały charakter dobrowolny oraz anonimowy. Praca zawiera pięć rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiono komunikację jako formę obiegu informacji, w tym jej definicję oraz formy, zasady poprawnej komunikacji, a także bariery utrudniające proces komunikowania. Rozdział drugi przybliża zagadnienia związane z komunikacją w organizacji uwzględniając perspektywę klienta. Przedstawiono w nim definicję organizacji podkreślając jej cele oraz rodzaje obiegu informacji, porównując jego formalny i nieformalny styl przekazu. Trzeci rozdział zawiera charakterystykę firmy Orange. Ujęto w nim jej historię, markę, model zarządzania wraz ze standardami obsługi klienta oraz aktualną działalność przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział został poświęcony badaniom własnym wraz z opisem grupy badawczej oraz metody - kwestionariusza ankiety. Piąty rozdział zawiera prezentację wyników badań własnych oraz ich analizę. Przeprowadzone badania potwierdzają stwierdzenie, że komunikacja w organizacji wpływa na jakość i zadowolenie klienta. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikacja werbalna pl
dc.subject komunikacja niewerbalna pl
dc.subject organizacja pl
dc.subject obieg informacji pl
dc.subject komunikowanie przedsiębiorstwo-klient pl
dc.subject zadowolenie klienta pl
dc.subject komunikowanie w przedsiębiorstwie pl
dc.title Komunikacja w organizacji a zadowolenie klienta. Badania empiryczne firmy Orange pl
dc.title.alternative Communication within the organization and customer satisfaction. Empirical studies of Orange pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-24T10:08:27Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info