dc.contributor.advisor |
Brachowicz, Marta |
|
dc.contributor.author |
Jarząb, Karolina |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-24T11:39:59Z |
|
dc.date.available |
2014-01-24T11:39:59Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-22 00:04:09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4598 |
|
dc.description.abstract |
Głównym celem niniejszej pracy jest próba oceny wpływu jakości komunikacji na zadowolenie klientów firmy Orange. Aby zanalizować powyższy cel przeprowadzono badania na grupie 40 osób w dwóch środowiskach - pracowników (50%) i klientów (50%) firmy Orange. Badania te miały charakter dobrowolny oraz anonimowy. Praca zawiera pięć rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiono komunikację jako formę obiegu informacji, w tym jej definicję oraz formy, zasady poprawnej komunikacji, a także bariery utrudniające proces komunikowania. Rozdział drugi przybliża zagadnienia związane z komunikacją w organizacji uwzględniając perspektywę klienta. Przedstawiono w nim definicję organizacji podkreślając jej cele oraz rodzaje obiegu informacji, porównując jego formalny i nieformalny styl przekazu. Trzeci rozdział zawiera charakterystykę firmy Orange. Ujęto w nim jej historię, markę, model zarządzania wraz ze standardami obsługi klienta oraz aktualną działalność przedsiębiorstwa. Czwarty rozdział został poświęcony badaniom własnym wraz z opisem grupy badawczej oraz metody - kwestionariusza ankiety. Piąty rozdział zawiera prezentację wyników badań własnych oraz ich analizę. Przeprowadzone badania potwierdzają stwierdzenie, że komunikacja w organizacji wpływa na jakość i zadowolenie klienta. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
|
dc.subject |
komunikacja werbalna |
pl |
dc.subject |
komunikacja niewerbalna |
pl |
dc.subject |
organizacja |
pl |
dc.subject |
obieg informacji |
pl |
dc.subject |
komunikowanie przedsiębiorstwo-klient |
pl |
dc.subject |
zadowolenie klienta |
pl |
dc.subject |
komunikowanie w przedsiębiorstwie |
pl |
dc.title |
Komunikacja w organizacji a zadowolenie klienta. Badania empiryczne firmy Orange |
pl |
dc.title.alternative |
Communication within the organization and customer satisfaction. Empirical studies of Orange |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |
dc.date.updated |
2014-01-24T10:08:27Z |
|