System komunikacji z klientem na rynku farmaceutycznym na przykładzie apteki „Omega” w Sanoku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Wojtas, Kinga
dc.date.accessioned 2013-07-18T11:19:41Z
dc.date.available 2013-07-18T11:19:41Z
dc.date.issued 2011-07-15 08:36:05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/462
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest zgłębienie wiedzy na temat skutecznej komunikacji z klientem na rynku farmaceutycznym, na przykładzie działalności apteki „Omega” w Sanoku. Dla realizacji powyżej sformułowanego celu należy zidentyfikować potencjalnych nabywców, rozpoznać ich potrzeby, preferencje i oczekiwania oraz ocenić reakcję na stosowane przez przedsiębiorstwo narzędzia komunikacji marketingowej. Weryfikacja postawionych w pracy hipotez pozwoli stwierdzić czy właściwy dobór odpowiednich narzędzi komunikacji marketingowej w połączeniu z wysokim poziomem obsługi klienta, przekłada się na wzrost jego zadowolenia i czyni go lojalnym wobec apteki. Wyniki rozważań przyczynią się do doskonalenia systemu komunikacji apteki „Omega”, przez co w lepszy sposób będzie zaspokajała potrzeby swoich klientów, umocni swoją pozycję na rynku i będzie mogła lepiej konkurować w branży. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject rynek farmaceutyczny pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.title System komunikacji z klientem na rynku farmaceutycznym na przykładzie apteki „Omega” w Sanoku pl
dc.title.alternative Customer communication system on the farmaceutical market based on example of “Omega” pharmacy in Sanok pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2013-07-15T09:23:29Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info