Budowanie relacji z klientami na rynku usług turystycznych na przykładzie hotelu Panorama

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Michalik, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-25T10:41:43Z
dc.date.available 2014-01-25T10:41:43Z
dc.date.issued 2012-05-31 17:13:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4674
dc.description.abstract Praca dotyczy problematyki kształtowania więzi z klientami przedsiębiorstwa w sektorze turystycznym. Badania zostały przeprowadzone w hotelu Panorama w Nowym Sączu na podstawie obserwacji oraz rozmów z dyrekcją i zatrudnionym personelem. Wykorzystane zostały również wyniki analizy ankiet zadowolenia klientów przeprowadzanych przez obiekt noclegowy. Na tworzenie relacji w ogromnym stopniu wpływa odpowiedni poziom kultury osobistej pracowników kontaktowych. Recepcja stanowi zatem główny punkt informacji oraz obsługi klienta. Zatrudnieni na tym stanowisku pracownicy wykazują się m.in.: przyjazną postawą wobec ludzi, umiejętnością radzenia sobie z stresującymi sytuacjami, ekstrawertyczną osobowością, umiejętnością pracy w zespole oraz bezkonfliktowością. Ponadto częste kontakty z klientami pozwalają im na wyciąganie wniosków, które za każdym razem są pomocne w wprowadzaniu stosownych zmian w ofercie. Przedsiębiorstwo systematycznie dąży do poprawy jakości świadczonych usług, a także do zaspokajania oczekiwań najbardziej wymagających nabywców. Każdy klient traktowany jest indywidualnie. Diagnoza wykazała, że zarówno właściciele, jak i pracownicy hotelu ustawicznie podtrzymują trwałe więzi z kluczowymi klientami oraz dążą do pozyskiwania nowych odbiorców oferowanych usług. Rezultatem przeprowadzonej analizy stanu faktycznego jest stworzenie oryginalnego programu lojalnościowego oraz wysunięcie własnych propozycji dotyczących kształtowania relacji z gośćmi hotelowymi. Partnerskie relacje z klientami wpływają na rozwój firmy. pl
dc.description.abstract My master’s thesis deal with building of the relations with clientele on tourist industry. My studies were conduct in Panorama Hotel in Nowy Sacz. I observed, discussed with director and personnel. I make used of information whose garnered by this hotel. On building of the relation govern reception’s personnel and them high culture. Reception is very important. It is the main point of information and customer service. Reception’s personnel must be very friendly and enthusiastic. They must ability to work under time pressure and to work under pressure, teamwork and communicability skills. Intense contact with customers helps him draw conclusions. This skills is very important because helps change the hotel’s offer for the better. The Panorama Hotel still improve services. Each customer is special and deserve the best. So each customer is treated individually. The manager, owners and personnel keeps up friendly relation with most important customers at all times. They strive for win a new clientele. My studies have shown that friendly relationship with customers helps change the Panorama Hotel for the better. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject relacje pl
dc.subject klienci pl
dc.subject usługi pl
dc.subject hotel pl
dc.subject satysfakcja pl
dc.subject lojalność pl
dc.subject wywiady pl
dc.subject obserwacje pl
dc.subject relations pl
dc.subject clients pl
dc.subject services pl
dc.subject hotel pl
dc.subject satisfaction pl
dc.subject loyalty pl
dc.subject interviews pl
dc.subject observations pl
dc.title Budowanie relacji z klientami na rynku usług turystycznych na przykładzie hotelu Panorama pl
dc.title.alternative Building of the relations with clientele on tourist industry. The case of the Panorama Hotel pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-23T17:02:41Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info