Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, jako element budowania wizerunku pracodawcy, na przykładzie firmy Wiśniowski Sp. z o.o. ; sp. k.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Paliwoda-Matiolańska, Adriana
dc.contributor.author Bednarska, Zofia
dc.date.accessioned 2014-01-25T11:38:37Z
dc.date.available 2014-01-25T11:38:37Z
dc.date.issued 2012-05-23 22:55:31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4679
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy było przedstawienie teoretycznych zagadnień dot. społecznej odpowiedzialności oraz sprawdzenie, czy firmę Wiśniowski Sp. z o.o., sp. k. można nazwać firmą społecznie odpowiedzialną oraz społecznie odpowiedzialnym pracodawcą. Na podstawie przeprowadzonych badań można uznać, że firma Wiśniowski Sp. z o.o., sp. k. jest zarówno podmiotem społecznie odpowiedzialnym, jak również społecznie odpowiedzialnym pracodawcą, za czym przemawia wiele przesłanek, o których zostało napisane w prezentowanej pracy. Firma chcąc w dzisiejszych czasach utrzymać się na rynku musi być społecznie odpowiedzialna. W związku z tym, że firma Wiśniowski Sp. z o.o., sp. k. właśnie taką jest, ma szansę utrzymać swoją ugruntowaną pozycję na rynku. pl
dc.description.abstract The aim of this work was the presentation of theoretical issues. social responsibility and check whether the company Wiśniowski SP. z o.o. SP. k., you can name the company is socially responsible and socially responsible employer. On the basis of studies carried out, it can be concluded that the company Wiśniowski SP. z o.o. SP. k. is a socially responsible, as well as a socially responsible employer, what speaks for many reasons, which was written in the presented work. We want today to maintain on the market must be socially responsible. In this connection, that the company Wiśniowski SP. z o.o. SP. k. just is likely to maintain its well established market position. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject społeczna odpowiedzialność pl
dc.subject społecznie odpowiedzialny pracodawca pl
dc.subject interesariusze zewnętrzni pl
dc.subject interesariusze wewnętrzni pl
dc.subject wizerunek pl
dc.subject social responsibility pl
dc.subject socially responsible employer pl
dc.subject external stakeholders pl
dc.subject internal stakeholders pl
dc.subject image pl
dc.title Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa, jako element budowania wizerunku pracodawcy, na przykładzie firmy Wiśniowski Sp. z o.o. ; sp. k. pl
dc.title.alternative Corporate Social Responsibility as an element of employee image based on Wiśniowski Sp. z o.o. ; sp. k. pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-24T11:59:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info