Metody i techniki twórczego rozwiązywania problemów oraz umiejętność ich stosowania jako istotna cecha pracownika agencji reklamowej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ujwary-Gil, Anna
dc.contributor.author Shatanova, Svitlana
dc.date.accessioned 2014-01-25T13:43:53Z
dc.date.available 2014-01-25T13:43:53Z
dc.date.issued 2012-05-30 08:33:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4685
dc.description.abstract Nowoczesne agencje reklamowe powinni tworzyć przede wszystkim twórcze osobowości, którzy potrafią podjąć każde wyzwanie zawodowe stosując bystry umysł i techniki kreatywnego myślenia. Oczywistym jest to, iż kreatywność stanowi bardzo ważny element osobowości przy tworzeniu efektywnych kampanii promocyjnych. W niniejszej pracy przedstawiono działalność agencji reklamowych w Polsce, a także kreatywność i jej uwarunkowania. Ponadto scharakteryzowano metody i techniki twórczego rozwiązywania problemów przedsiębiorstwa. Na potrzeby niniejszej pracy przeprowadzono badania za pomocą kwestionariusza ankiety. Badania skupione były na metodach i technikach twórczego rozwiązywania problemów przez 60 pracowników agencji reklamowych. Zebrane informacje pozwoliły na weryfikację postawionych hipotez oraz diagnozę funkcjonowania agencji reklamowych w Polsce. Analiza danych pozyskanych z badań pozwoliła przyjrzeć się znaczeniu kreatywności w pracy pracowników agencji reklamowych, a także ich wiedzy i umiejętnościom w zakresie technik kreatywnego myślenia. pl
dc.description.abstract Modern advertising agencies need to be created first of all by creative personalities who can take on any challenge with professional quick mind and techniques of creative thinking. Obviously creativity is very important element of personality for creating effective advertising campaign. In this study there are presented the activities of advertising agencies in Poland, as well as creativity and its implications. In addition, methods and techniques characterized creative solving problems of an enterprise. For present purposes, this study using a questionnaire. The study focused on the methods and techniques of creative problem solving, which are used by 60 employees of advertising agencies. The information gathered allowed to verify the hypotheses and the diagnosis of the functioning of advertising agencies in Poland. Analysis of data obtained from studies made it possible to look at the importance of creativity in the work of employees of advertising agencies, as well as their knowledge and skills in the techniques of creative thinking. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject agencja reklamowa pl
dc.subject kreatywność pl
dc.subject kwestionariusz ankiety pl
dc.subject twórcze rozwiązywanie problemów pl
dc.subject użyteczność metod i technik pl
dc.subject advertising agency pl
dc.subject creativity pl
dc.subject questionnaire pl
dc.subject creative problem solving pl
dc.subject usability methods and techniques pl
dc.title Metody i techniki twórczego rozwiązywania problemów oraz umiejętność ich stosowania jako istotna cecha pracownika agencji reklamowej pl
dc.title.alternative Creative thinking methods and techniques and ability of their use as a necessary feature of advertising agency worker pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-23T17:02:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info