Wpływ reklamy na zachowania konsumenta

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Wróbel Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-01-25T14:06:03Z
dc.date.available 2014-01-25T14:06:03Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4695
dc.description.abstract Reklama to najlepsza i najszybsza forma wymiany informacji oraz sztuka komunikacji i informacji. Współczesna reklama fascynuje, bawi, szokuje, prowokuje, jednym słowem dostarcza ogromnych ilości emocji jej odbiorcom. Celem niniejszej pracy jest określenie relacji między osobowością konsumenta, a sposobem jego reagowania na reklamę. Omówiono funkcję reklamy, kryteria klasyfikacyjne, oraz elementy z których składa się reklama. Dokonano charakterystyki zachowania konsumenta na rynku z uwzględnieniem uwarunkowań wewnętrznych zachowań konsumentów, opisano czynniki wpływające na zachowanie konsumenta na rynku, a także modele zachowania konsumentów. Przedstawiono osobowość jako strukture cech (struktura osobowości, temperament, inteligencja, charakter) oraz postawy konsumenta wobec reklamy. Została określona charakterystyka postaw konsumenta, metody jej badania oraz, relacje pomiędzy postawami a zachowaniem konsumenta. Na podstawie badań określono, w jakim stopniu elementy osobowościowe mają wpływ na zachowanie konsumenta oraz na postrzeganie reklamy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject modele zachowania konsumentów pl
dc.subject osobowość pl
dc.subject postawa pl
dc.subject kosnument pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania konsumenta pl
dc.title.alternative Influence publicities on behaviour of consumer on market en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info