Głosowanie na kandydatów lokalnych a a koncepcje marketingu politycznego. Badanie preferencji personalnych wyborców w 2001 roku

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matyja, Rafał
dc.contributor.author Rabenda Rafał
dc.date.accessioned 2014-01-25T17:14:01Z
dc.date.available 2014-01-25T17:14:01Z
dc.date.issued 2014-01-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4713
dc.description.abstract Współczesne teorie marketingu politycznego nie biorą pod uwagę pewnych specyficznych cech ordynacji wyborczej. W Polsce – dotyczy to krzyżyka przy nazwisku kandydata i znaczenia, jakie kandydat może zgromadzić na własnym terenie, we własnej części okręgu. Zadaniem niniejszej pracy jest zanalizowanie jaki wpływ na szansę kandydatów na osiągnięcie sukcesu ma ich lokalne poparcie. Przedstawiono definicję, historię, model i narzędzia marketingu politycznego oraz segmentacje rynku wyborczego. Opisano ordynację wyborczą i zachowanie wyborców oraz przedstawiono ideę poselskiego pola sił. Dokonano analizy personalizacji głosowania w poszczególnych województwach i przedstawiono analizę porównawczą wyników wyborów do Sejmu z 2001 roku na szczeblu powiatowym na przykładzie Platformy Obywatelskiej i Samoobrony. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject politologia pl
dc.subject marketing polityczny pl
dc.subject ordynacja wyborcza pl
dc.subject popracie lokalne pl
dc.subject poselskie pole sił pl
dc.subject segmentacja rynku wyborczego pl
dc.subject wybory do Sejmu 2001 pl
dc.title Głosowanie na kandydatów lokalnych a a koncepcje marketingu politycznego. Badanie preferencji personalnych wyborców w 2001 roku pl
dc.title.alternative Local voting and political marketing. Analysis of voting behaviour in 2001
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info