Projekt serwisu firmy Carint jako przykład promocji przedsiębiorstwa w Internecie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gorazd, Tomasz
dc.contributor.author Czelej Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-25T21:46:55Z
dc.date.available 2014-01-25T21:46:55Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4729
dc.description.abstract Współczesne firmy spotykają się w ostatnich dziesięcioleciach z ostrą konkurencją - muszą szukać sposobów, aby zdobyć klientów oraz przelicytowywać rywali. Chcąc wygrywać na rynku, czy nawet niekiedy tylko na nim przetrwać, potrzebują nowych rozwiązań, aby nakierować swoje działania przede wszystkim na klientów, ponieważ tylko takie działanie pozwoli im odnieść sukces. Jedną z możliwości przewagi konkurencyjnej jest profesjonalna strona internetowa. Celem niniejszej pracy jest projekt serwisu firmy Carint jako przykład promocji przedsiębiorstwa w Internecie .Przedstawiono narzędzia służące projektowaniu stron internetowych. Zaprezentowano firmę „Carint” oraz serwis http://karting.carint.pl. Omówiono elementy strony carint.pl i elementy zarządzania stroną WWW. Zaprezentowano strukturę katalogów i rolę PHP w tworzeniu tego typu serwisów oraz przedstawiono aspekt biznesowy inwestycji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject informatyka pl
dc.subject programowanie pl
dc.subject strona www pl
dc.subject zarządzanie stroną www pl
dc.subject PHP4 pl
dc.subject CSS pl
dc.subject JavaScript pl
dc.subject tworzenie strony internetowej pl
dc.title Projekt serwisu firmy Carint jako przykład promocji przedsiębiorstwa w Internecie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info