Promocja jednostki samorządu terytorialnego, jako instrument marketingu terytorialnego naprzykładzie gminy turystycznej Limanowa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reśko, Dariusz
dc.contributor.author Smoleń, Monika
dc.date.accessioned 2014-01-26T13:00:28Z
dc.date.available 2014-01-26T13:00:28Z
dc.date.issued 2012-04-13 18:13:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4788
dc.description.abstract W pracy został podjęty temat promocji jednostki samorządu terytorialnego, jako instrumentu marketingu terytorialnego. Praca opiera się na przykładzie gminy Limanowa. Składała się z dwóch części. W pierwszej opisane zostały teoretyczne zagadnienia na temat gminy jako jednostki samorządu terytorialnego, marketingu terytorialnego i zagadnień z nim związanych. Przedstawiona została również gmina Limanowa, jej zalety i walory turystyczne. Informacje zawarte w pierwszej części przedstawione były na podstawie literatury tematycznej, artykułów z prasy i Internetu. Część druga to badania własne Autorki pracy, które przeprowadziła wśród mieszkańców gminy. Celem badań było zapoznanie się z opinią mieszkańców na temat występujących ciekawych miejsc, atutów gminy, jak i prowadzonych form promocji gminy. Po przeprowadzeniu analizy ankiety postawiono kilka wniosków. Badania dowiodły, że gmina jest atrakcyjna turystycznie dla mieszkańców, prowadzone są odpowiednie formy promocji regionu i jest on coraz chętniej odwiedzany przez turystów. pl
dc.description.abstract In this publication the topic of the Promotion of unit of local government as instrument of territorial marketing. Work is based on example of commune Limanowa. In includes two part. The first part described the theoretical issues of commune and territorial marketing. This part based on the theme of literature, articles from newspapers and the Internet. Part second it research author of personal work, it has carried which in inhabitans of local community. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject gmina pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject walory turystyczne pl
dc.subject promocja pl
dc.subject commune pl
dc.subject territorial marketing pl
dc.subject touristic values pl
dc.subject promotion pl
dc.title Promocja jednostki samorządu terytorialnego, jako instrument marketingu terytorialnego naprzykładzie gminy turystycznej Limanowa pl
dc.title.alternative Promotion of self-government unit as an instrument of territorial marketing on the example of tourism commune Limanowa pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-01-26T12:38:47Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info