Rola promocji w działalności Regionalnej Telewizji Kablowej w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wojnarowski, Józef
dc.contributor.author Duma Teresa
dc.date.accessioned 2014-01-26T22:47:24Z
dc.date.available 2014-01-26T22:47:24Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4811
dc.description.abstract Promocja jest jednym z najważniejszych elementów składowych marketingu. W dobie dzisiejszego rozwoju gospodarczego i coraz to lepiej działających mechanizmów rynkowych, każda firma chce zająć jak najwyższe miejsce dla swojej marki w świadomości klientów. Bezkonkurencyjną metodą na uzyskanie bardzo dobrej reputacji i wykreowanie odpowiedniego wizerunku jest zaprezentowanie zarówno samej firmy jak i jej produktów w jak najlepszym świetle poprzez nienagannie skonstruowane kampanie promocyjne. Opracowanie kampanii promocyjnej przedsiębiorstwa wymaga podjęcia różnorodnych decyzji, opartych na diagnozie aktualnej firmy i prognozie przyszłej sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa, a niezbędnych przesłanek decyzyjnych mogą dostarczyć dogłębne analizy. Obszar podstawowych decyzji przedsiębiorstwa w kształtowaniu kampanii promocyjnej obejmuje ustalenia dotyczące sformułowania celów promocji, określenia docelowego audytorium przekazu, ustalenie budżetu promocyjnego, określenia kompozycji narzędzi promocji oraz oceny efektów polityki promocji. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie roli jaką odgrywa promocja w działalności Regionalnej Telewizji Kablowej . Zaprezentowano rolę promocji w marketingu, cele promocji, jej funkcje oraz narzędzia stosowane w promocji. Przedstawiono charakterystykę Regionalnej Telewizji Kablowej w Nowym Sączu, powstanie, cele i zadania. Omówiono narzędzia promocji wykorzystywane przez Regionalną Telewizję Kablową. Zaprezentowano środki stosowane w procesie promocji oraz przeprowadzono analizę efektywności promocji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject telewizja pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject instrumenty kompozycji marketingowej pl
dc.subject public relations pl
dc.subject sponsoring pl
dc.title Rola promocji w działalności Regionalnej Telewizji Kablowej w Nowym Sączu pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info