Ocena psychospołecznych umiejętności menedżera na przykładzie firmy ALMA Market S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Jargot - Rabka Aleksandra
dc.date.accessioned 2014-01-27T12:13:24Z
dc.date.available 2014-01-27T12:13:24Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4847
dc.description.abstract W dzisiejszych czasach mówi się, że kadra menedżerska jest siłą napędową firm, że pozbawione liderów organizacje nie przetrwają. Co zatem decyduje o jakości pracy menedżera? Gdzie kryje się recepta na bycie sprawnym, skutecznym i empatycznym kierownikiem? Niniejsza praca ma za zadanie nakreślić zarysy podstawowych zjawisk, z jakimi menedżer ma do czynienia na co dzień oraz przedstawić umiejętności psychospołeczne potrzebne do radzenia sobie z nimi. Na pytania te autorka próbuje odpowiedzieć w niniejszej pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject psychologia zachowań pl
dc.subject menedżer pl
dc.subject psychologia zarządzania pl
dc.subject zachowanie przez wzmocnienie pozytywne pl
dc.subject style kierowania pl
dc.subject autorytet władzy menedżera pl
dc.subject kreatywność pl
dc.subject opór wobec zmian pl
dc.subject zachowania w organizacji pl
dc.subject psychospołeczne umiejętności menedżera pl
dc.title Ocena psychospołecznych umiejętności menedżera na przykładzie firmy ALMA Market S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info