Analiza dystrybucji przedsiębiorstwa Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Rojczyk Tomasz
dc.date.accessioned 2014-01-27T23:01:16Z
dc.date.available 2014-01-27T23:01:16Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4882
dc.description.abstract Dystrybucja jest jednym z istotnych, oprócz produktu, ceny i promocji, elementów marketingu, który zapewnia zaoferowanie wytworzonego dobra w miejscu i czasie odpowiadającym potrzebom i oczekiwaniom nabywców. Decyzje związane z wyborem sposobu sprzedaży zaliczane są do decyzji strategicznych w każdym przedsiębiorstwie. Wpływają one ostatecznie na skuteczność działań rynkowych i osiągane efekty ekonomiczne. Celem głównym pracy jest analiza dystrybucji na przykładzie firmy Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject produkt pl
dc.subject znak towarowy pl
dc.subject cykl rynkowego życia produktu pl
dc.subject cena pl
dc.subject promocja pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject kanały dystrybucji pl
dc.subject pośrednicy w kanałach dystrybucji pl
dc.subject tendencje rozwojowe handlu detalicznego pl
dc.subject Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. pl
dc.title Analiza dystrybucji przedsiębiorstwa Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info