dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Rojczyk Tomasz |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-27T23:01:16Z |
|
dc.date.available |
2014-01-27T23:01:16Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4882 |
|
dc.description.abstract |
Dystrybucja jest jednym z istotnych, oprócz produktu, ceny i promocji, elementów marketingu, który zapewnia zaoferowanie wytworzonego dobra w miejscu i czasie odpowiadającym potrzebom i oczekiwaniom nabywców. Decyzje związane z wyborem sposobu sprzedaży zaliczane są do decyzji strategicznych w każdym przedsiębiorstwie. Wpływają one ostatecznie na skuteczność działań rynkowych i osiągane efekty ekonomiczne. Celem głównym pracy jest analiza dystrybucji na przykładzie firmy Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
produkt |
pl |
dc.subject |
znak towarowy |
pl |
dc.subject |
cykl rynkowego życia produktu |
pl |
dc.subject |
cena |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
dystrybucja |
pl |
dc.subject |
kanały dystrybucji |
pl |
dc.subject |
pośrednicy w kanałach dystrybucji |
pl |
dc.subject |
tendencje rozwojowe handlu detalicznego |
pl |
dc.subject |
Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. |
pl |
dc.title |
Analiza dystrybucji przedsiębiorstwa Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |