Promocja w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych biur podróży

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Majocha, Aldona
dc.date.accessioned 2014-01-28T11:59:57Z
dc.date.available 2014-01-28T11:59:57Z
dc.date.issued 2012-04-13 13:38:39
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4902
dc.description.abstract Niniejsza praca porusza zagadnienie kreowania pozytywnego wizerunku biur podróży, poprzez działania promocyjne na przykładzie biura podróży Tui Poland oraz Triada. Dla zrealizowania tematu przeprowadzono badania ankietowe na 100 osobach, które zostały poproszone o wyrażenie opinii na temat wizerunku biur podróży. Próba została dobrana w sposób celowy, po to, by klienci biura podróży Tui oraz Triady mogli ocenić ich wizerunek. Pomiary te, miały na celu rozwiązanie głównego problemu dotyczącego wpływu działań promocyjnych na wizerunek biur podróży. Badania przeprowadzono na terenie Nowego Sącza. Ocena wizerunku biur podróży dokonana została na podstawie analizy wyników przeprowadzonych badań. Głównym wnioskiem z przeprowadzonej analizy jest to, iż Biuro podroży Tui oraz Triada są markami znanymi wśród społeczności lokalnej Nowego Sącza. Z przeprowadzonych badań wynika również, że kreowanie wizerunku Tui oraz Triady opiera się głównie na opiniach otoczenia oraz na jakości oferowanych usług. Badanie respondentów udowodniło, iż biura podróży, które zostały poddane analizie w pracy, nieznacznie, ale jednak różnią się pod względem takich czynników jak jakość oferowanych usług oraz sposób przekazywania informacji. Biura podróży Tui oraz Triada powinny prowadzić intensywniejszą kampanię promocyjną, która prowadzić będzie do polepszania wizerunku. pl
dc.description.abstract This thesis raises the question of creating a positive image of the agency, through promotional activities on the example of a travel agency Tui and the Triada. To complete the topic was conducted surveys of 100 people who were asked to express an opinion on the image of travel agents. The sample was selected in a targeted manner, and that clients and travel agents Tui and Triad can assess their image. The measurements were designed to solve the main problem concerning the effect of promotional activities on the image of travel agents. The study was conducted in Nowy Sacz. Rating agency's image was made on the basis of the results of the study. The main conclusion from the analysis is that Tui Travel Agency and Triada Agency are well known brands in the local community of Nowy Sacz. The study also shows that the creating of positive brand image, by Triada and Tui is mainly based on the views of the surroundings and also on the quality of offered services. Survey respondents demonstrated that travel agencies, which have been taken into the analysis of thesis, are slightly different in aspects like the quality of services and way of information transmission. Tui Travel Agency and Triada should lead more intensive promotional campaign, which will allow to improvement of the brands image. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject promocja pl
dc.subject komunikacja marketingowa pl
dc.subject kreowanie wizerunku pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject biuro podróży pl
dc.subject kwestionariusz ankietowy pl
dc.subject marketing pl
dc.subject promotion pl
dc.subject marketing communication pl
dc.subject public relations pl
dc.subject the market of tourist services pl
dc.subject travel agency pl
dc.subject questionnaire pl
dc.title Promocja w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa na przykładzie wybranych biur podróży pl
dc.title.alternative Promotion in shaping the image of the company on the example of selected travel agencies pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-01-27T15:13:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info