Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynku niemieckim na podstawie firm KLER GmbH i ORLEN Deutschland AG

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matyja, Rafał
dc.contributor.author Kramarska Magdalena
dc.date.accessioned 2014-01-28T14:42:18Z
dc.date.available 2014-01-28T14:42:18Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4918
dc.description.abstract Celem pracy jest analiza czynników sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynku niemieckim na podstawie firm KLER GmbH i ORLEN Deutschland AG. Opisano opisuje współpracę bilateralną Polski i Niemiec w świetle teorii handlu zagranicznego. Przedstawiono istotę handlu zagranicznego, jego formy, bariery wejścia na rynki zagraniczne, a także ryzyko, jakie niesie za sobą inwestowanie za granicą. Zaprezentowano uwarunkowania dostępu polskich przedsiębiorstw do rynku niemieckiego, opisano kondycję gospodarczą Polski i Niemiec, ich wzajemne relacje oraz polskie specjalności eksportowe. Przedstawiono profile firm Kler GmbH i Orlen Deutschland AG oraz opisano czynniki sukcesu tych firm na rynku niemieckim. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject handel zagraniczny pl
dc.subject rynek międzynarodowy pl
dc.subject inwestycje zagraniczne pl
dc.subject ryzyko w handlu zagranicznym pl
dc.subject cena pl
dc.subject produkt pl
dc.subject marka pl
dc.subject promocja pl
dc.title Czynniki sukcesu polskich przedsiębiorstw na rynku niemieckim na podstawie firm KLER GmbH i ORLEN Deutschland AG pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info